Subskrypcja powiadomień powiodła się. Będziesz jednym z pierwszych, którzy dowiedzą się o podobnych zleceniach. Zawsze możesz zmienić wyrażone uprawnienia w ustawieniach przeglądarki.
W związku dynamicznym rozwojem firmy Teraso, poszukujemy kandydata/tki na stanowisko do nowo powstałego Działu Rozliczeń.
Praca ma charakter pracy stałej na pełny etat. Istnieje również możliwość, w początkowym okresie, pracy w niepełnym wymiarze godzin (1/2 lub 3/4 etatu).
Osoba pracująca na tym stanowisku, ściśle współpracując z Zarządem oraz księgowością firmy, odpowiedzialna będzie za:
- Sprawdzanie poprawności zamówień przed uruchomieniem ich do produkcji.
- Tworzenie wycen dla klientów firmy.
- Wystawianie dokumentacji fakturowej oraz transportowej.
- Miesięczne kompletowanie kosztów dla faktur sprzedażowych oraz ich analiza.
- Sprawdzanie faktur sprzedażowych pod względem kompletności kosztów.
- Segregacja i wysyłka poczty.
- Przygotowywanie, nadzór, kontrola i zarządzanie nad płatnościami firmy.
- Przygotowywanie rozliczeń wynagrodzeń dla pracowników firmy.
- Prowadzenie dodatkowych ewidencji wg potrzeb Zarządu.
- Sprawdzanie kompletności dokumentacji powracającej do firmy.
- Kontrola wpłat od klientów i przypisywanie ich do zamówień.
- Monitorowanie płatności Klientów.
- Przygotowywanie dokumentacji księgowej dla biura rachunkowego.
- Kontakt z biurem rachunkowym firmy.
OFERUJEMY:
- Pracę w młodym i zgranym zespole.
- Przyjazną atmosferę i komfortowe miejsce pracy.
- Niezbędne szkolenia.
- Możliwość rozwoju i awansu wraz z rozwojem firmy.
- Potrzebne narzędzia pracy.
- Umowę na pełny etat.
POSZUKUJEMY OSOBY:
- bardzo skrupulatnej i konsekwentnej,
- z bardzo dobrą znajomością Excell, Word, Google Drive,
- dokładnej, rzetelnej i uczciwej w działaniu,
- komunikatywnej,
- niekaranej.
Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?