#

Specjalista ds. Rozliczeń i Administracji

Transco Polska Sp. z o.o.

Poznań, 60-449, wielkopolskie

Opis stanowiska pracy

Międzynarodowa spedycja TRANSCO Polska istniejąca na polskim rynku od 1997 roku, poszukuje ambitną osobę z min. 2 letnim doświadczeniem na poszukiwanym stanowisku.


Zadania:

- księgowanie faktur kosztowych za usługi spedycji/transportu,
- Wprowadzanie danych do systemów operacyjnych,
- monitoring płatności,
- Sporządzanie raportów na potrzeby działu,
- Kontakt z przewoźnikami i klientami w kwestii rozliczeń,
- Wspieranie zespołu spedytorów w działaniach administracyjnych,
- ścisła współpraca z księgową

Wymagania

- dobra znajomość programów MS Office
- Znajomość języka niemieckiego lub angielskiego na poziomie średniozaawansowanym,
- Wykształcenie min. średnie,
- Mile widziane doświadczenie w fakturowaniu oraz znajomość branży transportowej,
- Zaangażowanie w powierzane zadania, sumienność, dobra organizacja pracy,
- Szybkie przyswajanie wiedzy, samodzielność, zdolności analityczne,
- Umiejętność współpracy w zespole.

Prezentacja firmy

Spedycja Międzynarodowa oraz Agencja Celna

Dodatkowe informacje

Ostatnia aktualizacja:
26/03/2018
Wymiar etatu:
Pełny etat
Rodzaj umowy:
Na czas nieokreślony
Liczba wakatów:
1
Min. doświadczenie:
2 lata
Min. wykształcenie:
Średnie zawodowe
Branża / kategoria:
Praca Biuro / Dokumentacja, Praca Logistyka, Praca Transport / Spedycja / Praca dla kierowców

Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

Utwórz powiadomienie e-mail
Zapisz mnie

Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

Podziel się ze znajomymi