Międzynarodowa spedycja TRANSCO Polska istniejąca na polskim rynku od 1997 roku, poszukuje ambitną osobę z min. 2 letnim doświadczeniem na poszukiwanym stanowisku.
Zadania:
- księgowanie faktur kosztowych za usługi spedycji/transportu,
- Wprowadzanie danych do systemów operacyjnych,
- monitoring płatności,
- Sporządzanie raportów na potrzeby działu,
- Kontakt z przewoźnikami i klientami w kwestii rozliczeń,
- Wspieranie zespołu spedytorów w działaniach administracyjnych,
- ścisła współpraca z księgową
- dobra znajomość programów MS Office
- Znajomość języka niemieckiego lub angielskiego na poziomie średniozaawansowanym,
- Wykształcenie min. średnie,
- Mile widziane doświadczenie w fakturowaniu oraz znajomość branży transportowej,
- Zaangażowanie w powierzane zadania, sumienność, dobra organizacja pracy,
- Szybkie przyswajanie wiedzy, samodzielność, zdolności analityczne,
- Umiejętność współpracy w zespole.
Spedycja Międzynarodowa oraz Agencja Celna
Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?
Utwórz powiadomienie e-mailZapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.