#

Specjalista ds. Rozliczeń i Administracji

HR Advisory Talenthouse

Kraków, małopolskie

Opis stanowiska pracy

Pracodawcą jest hurtownia materiałów budowlanych, dystrybutor znanych i profesjonalnych producentów materiałów i rozwiązań wykorzystywanych w budownictwie. Obecnie poszukujemy kandydata do pracy w dziale rozliczeń i administracji.

 

Zadania:

  • Administrowanie dokumentami - weryfikacja dokumentów (m.in. faktury, PZ, WZ, zamówienia), segregowanie, wprowadzanie dokumentów do systemu Optima, przesyłanie dalej zgodnie z ich przeznaczeniem i archiwizacja.
  • Przygotowywanie zestawień i rozliczeń dla Zarządu lub Działu Sprzedaży.
  • Windykacja – przypominanie kontrahentom o płatnościach, wyjaśnianie opóźnień w płatnościach, przekierowywanie wybranych przeterminowanych należności do windykacji przez kancelarię prawną.
  • Wsparcie działu logistyki – przygotowywanie dokumentów, potwierdzanie terminów dostaw, itp.
  • Zastępstwo lub pomoc koleżance w recepcji – obsługa recepcji biura, przyjmowanie gości, zamawianie artykułów biurowych, kontakt z dostawcami.

 

Oczekiwania:

  • Motywacja do pracy o charakterze biurowym, administracyjnym.
  • Doświadczenie na podobnym stanowisku – praca w biurze, w dziale księgowości albo wsparcia sprzedaży.
  • Sprawność poruszania się w środowisku Windows, łatwość uczenia się obsługi nowych programów i systemów (np. program księgowy Optima, program magazynowy, itp.), dobra znajomość MS Word i MS Excel oraz programów pocztowych typu Outlook.
  • Dokładność, skrupulatność.
  • Umiejętność organizowania pracy, priorytetyzowania i pracy pod presją czasu.
  • Dyspozycyjność do pracy na pełny etat od poniedziałku do piątku w godz. 8.00-17.00.

 

Narzędzia pracy i warunki zatrudnienia:

  • Miejsce pracy: biuro firmy w Krakowie, w okolicach Zabłocia i Płaszowa.
  • Umowa o pracę.
  • Wynagrodzenie stałe adekwatne do poziomu prezentowanych kompetencji; maksymalnie 2500 netto.

Prezentacja firmy

Od kilkunastu lat nasi konsultanci współpracują z pracodawcami, k... Rozwiń

Dodatkowe informacje

Ostatnia aktualizacja:
04/03/2019
Wymiar etatu:
Pełny etat
Rodzaj umowy:
Na czas nieokreślony
Liczba wakatów:
1
Min. doświadczenie:
mniej niż 1 rok
Min. wykształcenie:
Średnie ogólnokształcące
Branża / kategoria:
Praca Administracja / Sekretariat, Praca Administracja biurowa, Praca Biuro / Dokumentacja, Praca Audyt / księgowość / kontrola skarbowa

Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

Utwórz powiadomienie e-mail
Zapisz mnie

Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

Podziel się ze znajomymi