#

Specjalista ds. Relacji z Klientami

Shoper

Kraków, małopolskie

Shoper
Shoper to największy dostawca oprogramowania do prowadzenia sklepu internetowego w Polsce – działamy na rynku e-commerce od 2005 roku, pozwalając na swobodną i profesjonalną sprzedaż online. Z naszego oprogramowania korzysta ponad 15 tys. e-biznesów, prowadzonych przez małych, średnich, jak i dużych przedsiębiorców, którzy stawiają na nowoczesny handel i technologie.

Jeśli też jesteś pasjonatą e-handlu oraz nowych technologii, uwielbiasz wyzwania i chcesz mieć realny wpływ na rozwój najbardziej dynamicznej branży na świecie – dołącz do nas!

Specjalista ds. Relacji z Klientami

Miejsce pracy: Kraków

Shoper to najpopularniejsza, polska platforma do prowadzenia własnego sklepu internetowego. Na co dzień zachęcamy tysiące przedsiębiorców do założenia e-sklepu na naszym oprogramowaniu. Docieramy zarówno do tych, którzy już sprzedają online, jak i do osób chcących zacząć swoją przygodę z e-commerce.
W naszej ofercie poza oprogramowaniem posiadamy również szereg usług dodatkowych dzięki którym nasi Klienci mogą jeszcze efektywniej sprzedawać swoje produkty w internecie.
Zakres obowiązków:

  • badanie potrzeb Klienta

  • sprzedaż usług dla sklepów internetowych  

  • prowadzenie rozmów wychodzących

  • budowanie długoterminowych, dobrych relacji z bieżącymi i nowymi Klientami

  • przygotowywanie ofert handlowych, wystawianie faktur i negocjowanie warunków

  • bieżące wsparcie związane z obsługą sklepu, konfiguracją szablonów

  • analizę działań konkurencji

  • dosprzedaż usług dodatkowych bieżącym Klientom tj. dodatkowe moduły, funkcjonalności


 

Czego oczekujemy ?

  • minimum rocznego doświadczenia w sprzedaży
  • umiejętności prowadzenia skutecznej sprzedażowo komunikacji (telefon, mail) na wszystkich poziomach organizacji, zarówno pracownicy operacyjni, kierownicy jak i właściciele firm.
  • komunikatywności oraz empatii
  • samodzielności w działaniu
  • podstawowej wiedzy przynajmniej jednego z zagadnień z zakresu e-commerce ( tj. znajomość mechanizmów działania sklepów internetowych,  grafika, kampanie marketingowe etc. )

Oferujemy:

  • umowę o pracę

  • system wynagradzania gwarantujący podstawę wynikającą wprost z kompetencji oraz premię adekwatną do realizacji planu sprzedażowego

  • udział w wewnętrznych i zewnętrznych projektach edukacyjnych, konferencjach, szkoleniach poszerzających horyzonty i wiedzę.

  • onboarding- pełne wsparcie i wdrożenie na stanowisko

  • pracę w godzinach  08.00-16.00 oraz 10-18.00,

  • zawsze miłe benefity: pakiet medyczny, program Multisport, bezpłatny angielski, i inne…

  • pracę w modelu hybrydowym

  • strefę chillout, a w niej- biblioteka, piłkarzyki, konsola PS5


 

Prosimy o aplikowanie poprzez przycisk znajdujący się po prawej stronie ogłoszenia.

Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

Utwórz powiadomienie e-mail
Zapisz mnie

Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

Podziel się ze znajomymi