Kim jesteśmy? InterKadra jest działającą na rynku europejskim licencjonowaną Agencją Pracy Tymczasowej, Doradztwa Personalnego oraz Pośrednictwa Pracy na terenie RP i za granicą, wpisaną do Krajowego Rejestru Agencji Zatrudnienia pod nr 3372.
Obecnie dla naszego Klienta poszukujemy osób zainteresowanych pracą na stanowisku:
Specjalista ds. rekrutacji
Miejsce pracy: Warszawa
Do Twoich obowiązków będzie należało:
- prowadzenie procesów rekrutacyjnych w środowisku firm produkcyjnych i logistycznych,
- organizacja i prowadzenie spotkań informacyjnych dla kandydatów,
- zamieszczanie ogłoszeń o pracę na portalach internetowych i innych mediach,
- aktywna współpraca z instytucjami rynku pracy,
- prowadzenie rozmów kwalifikacyjnych,
- wprowadzenie kreatywnych rozwiązań w zakresie pozyskiwania pracowników tymczasowych.
Oczekujemy :
- dyspozycyjności do pracy w pełnym wymiarze godzin;
- prawa jazdy kat. B - warunek konieczny;
- umiejętności pracy z pakietem Office, w szczególności znajomość programu Excel;
- dobrej organizacji czasu pracy;
- wysoko rozwiniętych umiejętności interpersonalnych;
- odpowiedzialności oraz nastawienia na realizację zadań;
- mile widziane wykształcenie wyższe z obszarów ZZL, psychologii;
- wysokiej kultury osobistej, otwartości na ludzi;
- samodzielności oraz innowacyjności w działaniu;
- znajomość języka rosyjskiego lub ukraińskiego będzie dodatkowym atutem;
- doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku lub w obszarze obsługi klienta będzie mile widziane.
Mamy do zaoferowania:
- profesjonalne wdrożenie w obowiązki i wsparcie zespołu;
- zatrudnienie w oparciu o umowę zlecenie, po okresie próbnym przejście na umowę o pracę;
- wynagrodzenie zasadnicze oraz premię uzależnioną od Twojego zaangażowania;
- niezbędne narzędzia pracy - telefon, laptop, dostęp do auta służbowego;
- pakiet benefitów: karta Multisport, prywatna opieka medyczna, ubezpieczanie grupowe;
- pracę przy ciekawych i pełnych wyzwań projektach;
- dużą swobodę przy realizacji zadań.
Prosimy o aplikowanie poprzez przycisk znajdujący się po prawej stronie ogłoszenia.