Od 2009 jesteśmy obecni w Polsce, gdzie otworzyliśmy swoje oddziały min. w Warszawie, Gdańsku, Szczecinie, Poznaniu oraz w Gliwicach, Jaworznie, w Czeladzi, w Lublinie i w Łomiankach koło Warszawy.
W związku ze wzrostem zapotrzebowania na nasze usługi oraz ogólnym rozwojem firmy poszukujemy osoby na stanowisko:
Specjalista d.s. rekrutacji
Boels Verhuur B. V. to holenderska firma z 40-letnim doświadczeniem w sektorze wynajmu maszyn, urządzeń i narzędzi dla przemysłu, budownictwa oraz klientów indywidualnych. Jest liderem branży na rynkach Holandii, Belgii i Niemiec. W 2006 otworzyła swoje punkty w Austrii i Czechach, a w 2009 rozpoczęła działalność w Polsce. Posiada również filie w Luksemburgu, Słowacji oraz we Włoszech.
W związku z wzrostem zapotrzebowania na nasze usługi oraz ogólnym rozwojem firmy poszukujemy osób do pracy na stanowisko:
Rekruter
Miejsce pracy : Warszawa
Wymiar pracy: ½ etatu/ opcjonalnie cały etat
Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za profesjonalną rekrutację pracowników firmy oraz sprawny przebieg procesów administracyjnych związanych z przyjęciem pracowników i całego przebiegu ich zatrudnienia w firmie
Obowiązki na stanowisku:
- kompleksowe przeprowadzanie procesów rekrutacyjnych: zamieszczanie ogłoszeń, selekcja pracowników, ustalanie z kandydatami warunków zatrudnienia
- przeprowadzanie rozmów kwalifikacyjnych dla naszych oddziałów na terenie całej Polski
- przygotowywanie oraz organizacja szkoleń pracowniczych
- prowadzenie działań employer brandingowych
- wsparcie procesu oceny rocznej
- wspieranie działu HR we wszelkich procedurach i procesach związanych z zatrudnieniem pracowników i ich funkcjonowaniem w firmie
- inicjowanie, wdrażanie i koordynowanie procesów w obszarze HR
- wprowadzanie pracowników do firmy
- dbanie o prawidłową administrację dokumentów pracowniczych
Wymagania:
- wykształcenie odpowiednie dla tego rodzaju stanowiska (HR, Kadry i płace, socjologia, psychologia, zarządzanie personelem oraz pokrewne)
- min.2 lata doświadczenia w rekrutacji pracowników i administracji związanej z zatrudnieniem
- znajomość prawa pracy i norm prawnych związanych z zatrudnieniem
- umiejętność samodzielnej pracy i duże zaangażowanie
- dobra organizacja pracy i skrupulatność
- świetne umiejętności komunikacyjne i interpersonalne
- umiejętność płynnej komunikacji w języku obcym (język angielski lub niemiecki na poziomie umożliwiającym swobodną komunikację jest wymagany)
- elastyczność i otwartość na regularne podróże służbowe (teren całej Polski oraz poza Polską)
- duża motywacja do pracy, profesjonalność i reprezentacyjność
- prawo jazdy kategorii B (aktywny kierowca)
Oferujemy:
- Pracę w międzynarodowej, finansowo zrównoważonej firmie o ugruntowanej pozycji na rynku.
- Przejrzyste zasady wynagrodzenia
- Ciekawy i różnorodny zakres obowiązków
- Możliwość podnoszenia kwalifikacji, rozwoju zawodowego i awansu
- Możliwość wykorzystywania własnych pomysłów i kreatywności
- Pracę w dynamicznym i młodym zespole
- Atmosferę opartą na współpracy oraz indywidualne podejście do pracownika