#

Specjalista d.s. rekrutacji

Boels Polska Sp. z o.o.

Warszawa, mazowieckie

Boels Polska Sp. z o.o.
Jesteśmy holenderską firmą z ponad 40-letnim doświadczeniem w sektorze wynajmu maszyn, urządzeń i narzędzi zarówno dla przemysłu, budownictwa, przedsiębiorstw jak i klientów indywidualnych. Obecni w 11 krajach Europy, jesteśmy liderem branży na rynkach w Holandii, Belgii i w Niemczech. Posiadamy swoje filie także w Luksemburgu, na Słowacji, we Włoszech, w Szwajcarii, Danii, Szwecji, Norwegii oraz Islandii.

Od 2009 jesteśmy obecni w Polsce, gdzie otworzyliśmy swoje oddziały min. w Warszawie, Gdańsku, Szczecinie, Poznaniu oraz w Gliwicach, Jaworznie, w Czeladzi, w Lublinie i w Łomiankach koło Warszawy.

W związku ze wzrostem zapotrzebowania na nasze usługi oraz ogólnym rozwojem firmy poszukujemy osoby na stanowisko:

Specjalista d.s. rekrutacji

Boels Verhuur B. V. to holenderska firma z 40-letnim doświadczeniem w sektorze wynajmu maszyn, urządzeń i narzędzi dla przemysłu, budownictwa oraz klientów indywidualnych. Jest liderem branży na rynkach Holandii, Belgii i Niemiec. W 2006 otworzyła swoje punkty w Austrii i Czechach, a w 2009 rozpoczęła działalność w Polsce. Posiada również filie w Luksemburgu, Słowacji oraz we Włoszech.

W związku z wzrostem zapotrzebowania na nasze usługi oraz ogólnym rozwojem firmy poszukujemy osób do pracy na stanowisko:

Rekruter

 

Miejsce pracy : Warszawa

Wymiar pracy: ½ etatu/ opcjonalnie cały etat

 

Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za profesjonalną rekrutację pracowników firmy oraz sprawny przebieg procesów administracyjnych związanych z przyjęciem pracowników i całego przebiegu ich zatrudnienia w firmie

 

Obowiązki na stanowisku:

  • kompleksowe przeprowadzanie procesów rekrutacyjnych: zamieszczanie ogłoszeń, selekcja pracowników, ustalanie z kandydatami warunków zatrudnienia
  • przeprowadzanie rozmów kwalifikacyjnych dla naszych oddziałów na terenie całej Polski
  • przygotowywanie oraz organizacja szkoleń pracowniczych
  • prowadzenie działań employer brandingowych
  • wsparcie procesu oceny rocznej
  • wspieranie działu HR we wszelkich procedurach i procesach związanych z zatrudnieniem pracowników i ich funkcjonowaniem w firmie
  • inicjowanie, wdrażanie i koordynowanie procesów w obszarze HR
  • wprowadzanie pracowników do firmy
  • dbanie o prawidłową administrację dokumentów pracowniczych

 

Wymagania:

  • wykształcenie odpowiednie dla tego rodzaju stanowiska (HR, Kadry i płace, socjologia, psychologia, zarządzanie personelem oraz pokrewne)
  • min.2 lata doświadczenia w rekrutacji pracowników i administracji związanej z zatrudnieniem
  • znajomość prawa pracy i norm prawnych związanych z zatrudnieniem
  • umiejętność samodzielnej pracy i duże zaangażowanie
  • dobra organizacja pracy i skrupulatność
  • świetne umiejętności komunikacyjne i interpersonalne
  • umiejętność płynnej komunikacji w języku obcym (język angielski lub niemiecki na poziomie umożliwiającym swobodną komunikację jest wymagany)
  • elastyczność i otwartość na regularne podróże służbowe (teren całej Polski oraz poza Polską)
  • duża motywacja do pracy, profesjonalność i reprezentacyjność
  • prawo jazdy kategorii B (aktywny kierowca)

 

Oferujemy:

  • Pracę w międzynarodowej, finansowo zrównoważonej firmie o ugruntowanej pozycji na rynku.
  • Przejrzyste zasady wynagrodzenia
  • Ciekawy i różnorodny zakres obowiązków
  • Możliwość podnoszenia kwalifikacji, rozwoju zawodowego i awansu
  • Możliwość wykorzystywania własnych pomysłów i kreatywności
  • Pracę w dynamicznym i młodym zespole
  • Atmosferę opartą na współpracy oraz indywidualne podejście do pracownika
Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie aplikacji klikając w przycisk aplikowania.

Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

Utwórz powiadomienie e-mail
Zapisz mnie

Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

Podziel się ze znajomymi