Dziękujemy za korzystanie z infoPraca. Data wydruku 16/10/2018.

Specjalista ds. Rekrutacji

Warszawa, Grójec, mazowieckie

Hays Office

Opis stanowiska pracy

Specjalista ds. Rekrutacji
Warszawa, Grójec
NR REF.: 1097383

Dla naszego Klienta, międzynarodowej firmy z branży automotive, poszukujemy osoby na stanowisko:

Specjalista ds. Rekrutacji

Osoba na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za realizację procesów rekrutacyjnych (stanowiska inżynierskie, stanowiska w obszarze finansów, logistyki). Szczegółowe zadania będą obejmowały - kontakt z managerami liniowymi w celu badania potrzeb rekrutacyjnych, całościowa realizacja procesu rekrutacyjnego oraz utrzymywanie relacji z kandydatami, a także raportowanie na potrzeby działu.

Od kandydatów oczekujemy doświadczenia w samodzielnym prowadzeniu procesów rekrutacyjnych (najlepiej w branżach technicznych), dobrej znajomości języka angielskiegooraz bardzo dobrych umiejętności komunikacyjnych. U kandydatów poszukujemy takich umiejętności jak: dobra organizacja czasu pracy, umiejętność pracy pod presją czasu.

Oferujemy współpracę na okres 1,5 rokuw przyjaznej atmosferze w znanej, międzynarodowej firmie. Oferujemy dodatkowe benefity. Lokalizacja: Grójec.

Prezentacja firmy

Zespół HAYS Office Support specjalizuje się usługach cross-dywizyjnych i ukierunkowany... jest na poszukiwanie pracowników do działów administracji, kandydatów specjalizujących się w zagadnieniach HR, czy też osób do Call Centre/BPO.
W ramach specjalizacji HAYS Office Suport obsługiwane są następujące jednostki: obsługa biura / sekretariat (od stanowisk asystentów i młodszych specjalistów, po stanowiska HR Manager, Office Manager itp.), zasoby ludzkie (HR Direktor, HR Advisor, stanowiska specjalistyczne w działach HR) oraz Contact Cetle/BPO.


At HAYS Office Support our expert consultants provide exceptional cross-divisional service to candidates and clients alike by placing candidates across all levels of administrative, HR and Call Centre/BPO roles. Within this specialism we operate 3 units: Office Support/Secretarial (from office junior and data entry roles up to administration manager, office manager and project management positions), Human Resources (HR Manager and Director roles as well as HR Advisor , Generalist and Specialist jobs), Contact Centre/BPO (from Agent / Advisor level positions in inbound service & sales, inbound or outbound customer service representatives to centre team leader and team manager, as well as call centre trainer and operations director roles).
  Rozwiń

Informacje dodatkowe

Ostatnia aktualizacja:
20/10/2017
Wymiar etatu:
Pełny etat
Rodzaj umowy:
Na czas określony
Liczba wakatów:
1
Min. doświadczenie:
1 rok
Min. wykształcenie:
Policealne
Branża / kategoria:
Praca HR / Kadry / Rekrutacja
do góry