• Wsparcie merytoryczne w zakresie rekrutacji (branża sprzedaż) pracowników firm partnerskich
• Aktywny udział w prowadzonych procesach rekrutacyjnych (ogłoszenia, kontakt z Kandydatami)
• Opracowywanie treści i zamieszczanie informacji o aktualnych projektach rekrutacyjnych (ogłoszenia, posty, grafiki)
• Aktywna obecność w social media oraz monitorowanie profili firm partnerskich
• Monitorowanie przebiegu i efektów projektów rekrutacyjnych
• Efektywne poszukiwania nowych źródeł pozyskiwania kandydatów
• Implementowanie nowych narzędzi rekrutacji
• Opracowywanie raportów prowadzonych działań własnych i zespołu
Wymagania
• Doświadczenie w prowadzeniu projektów rekrutacyjnych (mile widziane: branża marketing, sprzedaż, obsługa klienta)
• Znajomość technik i narzędzi rekrutacyjnych
• Doświadczenie w aktywnym docieraniu do kandydatów (wykorzystanie wielu źródeł w tym social media i direct search)
• Znajomość języka angielskiego w stopniu min. B2 i zaawansowana znajomość pakietu MS Office
• Wysokie zdolności organizacji czasu pracy i prowadzenia kilku projektów jednocześnie
• Wysoko rozwinięte umiejętności interpersonalne
Doświadczenie w pracy w agencjach pracy lub w prowadzeniu rekrutacji masowych będzie dodatkowym atutem
Oferujemy:
• Umowa o pracę, pełen wymiar godzin
• Międzynarodowe środowisko pracy
• Pracę z możliwością wdrażania własnych pomysłów, inicjatyw i ambicji zawodowych
• Samodzielne stanowisko pracy
• Udział w ciekawych projektach i możliwość zdobycia cennego doświadczenia
• Możliwość podróży służbowych w Polsce i za granicą
• Partnerską i przyjazną atmosferę pracy
• Praca w ścisłym centrum Warszawy
Appco Group, stanowiące część Cobra Group of Companies, jest jedną z czo... Rozwiń
Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?
Utwórz powiadomienie e-mailZapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.