Zadania:
- Planowanie i realizacja zapotrzebowania na pracowników,
- Współtworzenie i aktualizacja zakresu obowiązków wraz z kierownikami,
- Redagowanie oraz publikowanie ogłoszeń o pracę,
- Przeprowadzanie rozmów rekrutacyjnych z kandydatami,
- Dopełnienie formalności w zakresie zatrudnienia nowego pracownika,
- Monitorowanie rynku w poszukiwaniu nowych możliwości pozyskiwania kandydatów,
- Przeprowadzanie całego procesu adaptacji i wdrożenia nowych pracowników,
- Kreowanie pozytywnego wizerunku pracodawcy na rynku pracy.
Wymagania:
- Wykształcenie co najmniej średniego (mile widziane wyższe kierunkowe),
- Min. 2 lata doświadczenia w samodzielnym prowadzeniu procesów rekrutacyjnych,
- Znajomość obsługi komputera (pakiet MS Office),
- Dobra organizacja pracy własnej,
- Wysoko rozwinięte umiejętności komunikacyjne,
- Umiejętność pracy w zespole.
Firma oferuje:
- Pracę w firmie o ugruntowanej pozycji,
- Stałe zatrudnienie na podstawie umowy o pracę,
- System szkoleń i możliwość rozwoju,
- Możliwość wdrażania własnych pomysłów i rozwiązań.
Brzmi dobrze? Aplikuj już dziś!
Wyślij swoje CV przez formularz dostępny w portalu lub na adres mailowy: elzbieta.swoboda@hrsigma.pl w tytule wpisując nazwę stanowiska!
Więcej ogłoszeń na stronie www.hrsigma.pl
Klauzula RODO
W przesyłanych dokumentach aplikacyjnych prosimy zawrzeć poniższą klauzulę RODO: "Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 roku o ochronie danych osobowych (Dz. Ustaw z 2018, poz. 1000) oraz zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO)."