Dziękujemy za korzystanie z infoPraca. Data wydruku 20/09/2018.

Specjalista ds. Rekrutacji

Kielce, świętokrzyskie

Adecco Poland Sp. z o.o.

Opis stanowiska pracy

Zadania:

  • Samodzielne prowadzenie procesów rekrutacji
  • Redagowanie i publikowanie ogłoszeń o pracę
  • Selekcja otrzymanych aplikacji oraz organizacja i prowadzenie rozmów rekrutacyjnych
  • Raportowanie i analiza efektywności procesu rekrutacji i selekcji

Wymagania:

  • Wykształcenie wyższe
  • Doświadczenie w samodzielnym prowadzeniu rekrutacji
  • Znajomość j. angielskiego będzie dodatkowym atutem
  • Praktyczna znajomość zagadnień z zakresu miękkiego HR
  • Znajomość pakietu MS Office
  • Prawo jazdy kat. B - Warunek konieczny

Oferujemy:

  • Zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę
  • Atrakcyjne wynagrodzenie
  • Pracę w dynamicznym zespole
  • Stabilne zatrudnienie w prężnie rozwijającej się firmie o ugruntowanej pozycji na rynku
  • Możliwość rozwoju poprzez kompleksową realizację projektów rekrutacyjnych
Oferta dotyczy pracy stałej.

Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się z wybranymi kandydatami.


Numer referencyjny: SR/05/2018/KLC

Prezentacja firmy

Adecco Poland Sp. z o.o. należy do międzynarodowej korporacji Adecco S.A. - światowego... lidera wśród firm doradztwa personalnego, który posiada 5600 placówek w 60 krajach. W Polsce działamy od 1994 roku. Swoją wiedzą i doświadczeniem służymy w ponad 30 lokalizacjach na terenie kraju. W 2013 roku pracę dzięki Adecco Poland znalazło ponad 26 000 osób. Adecco Poland Sp. z o.o. jest Agencją Zatrudnienia nr 364.   Rozwiń

Informacje dodatkowe

Ostatnia aktualizacja:
16/07/2018
Wymiar etatu:
Pełny etat
Rodzaj umowy:
Na okres próbny
Liczba wakatów:
1
Min. doświadczenie:
1 rok
Min. wykształcenie:
Wyższe licencjackie
Branża / kategoria:
Praca HR / Kadry / Rekrutacja
do góry