Dziękujemy za korzystanie z infoPraca.pl. Data wydruku 25/04/2019.

Specjalista ds. Reklamacji

Warszawa, Targówek, mazowieckie

Agata S.A.

Opis stanowiska pracy

Do głównych obowiązków na tym stanowisku będzie należało:

  • zapewnienie wysokiego poziomu standardu obsługi Klienta,
  • nadzór nad reklamacjami (przyjmowanie, analiza),
  • wprowadzanie reklamacji do systemu oraz zgłaszania ich do producenta,
  • przygotowywanie odpowiedzi na reklamację i dostarczenie ich w ustawowym terminie klientowi.

 

Wymagania

Od kandydatów oczekujemy:

  • znajomości problematyki gwarancji i rękojmi,
  • umiejętności obsługi komputera,
  • bardzo dobrych umiejętności komunikacyjne,
  • samodzielności, dokładności,
  • wysokiej kultury osobistej.

Prezentacja firmy

AGATA to firma z polskim kapitałem i o polskich korzeniach.
Dzięki swej... długoletniej działalności doskonale zna potrzeby i oczekiwania klientów.

Dlaczego warto pracować w AGATA ?
Jesteśmy wiarygodnym pracodawcą, który ze względu na nieustanny rozwój sieci salonów AGATA tworzy nowe miejsca pracy. Jako spółka dynamicznie rozwijająca się pragniemy, aby z AGATĄ rozwijali się również pracownicy, dlatego dbamy o podnoszenie kwalifikacji zawodowych osób zatrudnionych w firmie, organizując systematyczne szkolenia.
  Rozwiń

Informacje dodatkowe

Ostatnia aktualizacja:
21/04/2019
Wymiar etatu:
Pełny etat
Rodzaj umowy:
Na czas nieokreślony
Liczba wakatów:
1
Min. doświadczenie:
1 rok
Min. wykształcenie:
Średnie zawodowe
Branża / kategoria:
Praca Biuro / Dokumentacja , Praca Inne , Praca Obsługa klienta , Praca Administracja / Sekretariat , Praca Administracja biurowa
Zapisz ofertę
do góry