#

Specjalista ds. Reklamacji

InPost S.A.

Kraków, małopolskie

InPost S.A.

Specjalista ds. Reklamacji

Miejsce pracy: Kraków

Opis stanowiska:

  • Przygotowywanie pisemnych odpowiedzi na reklamacje Klientów,
  • Terminowość obsługi reklamacji,
  • Monitorowanie oraz sumienność wyjaśniania i opiniowania reklamacji,
  • Wysoka jakość rozpatrywania oraz kompletowanie niezbędnej dokumentacji do właściwej oceny rozpatrywanej reklamacji,
  • Codzienne opracowywanie odpowiedzi na zapytania w formie e-mail,
  • Dostarczanie klientom aktualnych informacji dotyczących oferowanych usług,
  • Zapewnienie rzetelnej i fachowej pomocy Klientom.

Wymagania:

  • Doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku lub w obsłudze Klienta,
  • Łatwość w komunikowaniu się (dobra dykcja, aktywne słuchanie),
  • Znajomość w praktyce programu Excel,
  • Zaangażowanie i przejawianie inicjatywy,
  • Energia i charyzma w podejmowaniu nowych wyzwań oraz wytrwałość w pokonywaniu trudności,
  • Samodzielność i odpowiedzialność,
  • Odporność na stres.

Oferujemy:

  • Ciekawą pracę w prężnie rozwijającej się firmie,
  • Atmosferę opartą na współpracy i dzieleniu się wiedzą,
  • Zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę,
  • Dofinansowaną opiekę medyczną i kartę Multisport,
  • Możliwość rozwoju i doskonalenia zawodowego

 

Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się jedynie z wybranymi kandydatami. Powodzenia!

Prosimy o aplikowanie poprzez przycisk znajdujący się po prawej stronie ogłoszenia.
InPost S.A. InPost S.A. InPost S.A.

Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

Utwórz powiadomienie e-mail
Zapisz mnie

Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

Podziel się ze znajomymi