Dziękujemy za korzystanie z infoPraca.pl. Data wydruku 22/07/2019.

Specjalista ds. reklamacji i utrzymania klienta w sprzedażowym call center

Kraków, małopolskie

Tivron Sp. z o.o.

Opis stanowiska pracy

Jesteśmy językowym call center i zajmujemy się telefoniczną sprzedażą i obsługą klienta na rynku polskim i rynkach zagranicznych. Branża, w której działamy, to branża zdrowia i urody, oferujemy klientom przede wszystkim naturalne suplementy. Na rynku działamy od 2014 roku, ale dynamicznie się rozwijamy. Aktualnie pracuje nas w firmie ok. 130 osób, w takich działach jak m.in. dział sprzedaży i obsługi klienta, dział szkoleń, dział jakości,dział rekrutacji, czy dział back office gdzie aktualnie poszukujemy wsparcia.

 

Stanowisko obejmuje telefoniczną i mailową obsługę klienta (infolinia, obsługa mailowa).

 

Za co dokładnie będziesz odpowiedzialny na tym stanowisku?

  • obrona rezygnacji tj. przekonanie klienta do zmiany decyzji odstąpienia od umowy (w rozmowie z klientem będziesz argumentował i starał się przekonać klienta do pozostania przy zakupie produktu)
  • przyjmowanie reklamacji, odstąpień od umowy, rezygnacji
  • informowanie klientów o produktach, informowanie o statusie paczek
  • obsługa klientów z rynków zagranicznych drogą mailową za pomocą translatora i szablonów mailowych
  • wprowadzanie reklamacji, odstąpień od umowy do systemu oraz weryfikowanie zarejestrowanych zgłoszeń pod kątem ich terminowości i poprawności
  • procesowanie zgód RODO tj. zgłaszanie danych do wycofania

 

Na czym nam zależy?

  • umiejętności negocjacyjne, sprzedażowe
  • determinacja - nie poddajesz się za pierwszym razem, lubisz próbować i dążysz wytrwale do celu
  • komunikatywność - nie boisz się rozmawiać z klientem
  • dobra organizacja czasu pracy i zadań (prawdopodobnie trzeba będzie jednocześnie odpisywać na maile i odbierać połączenia)
  • skrupulatność, odpowiedzialność, zaangażowanie

 

Co możemy zaoferować?

  • praca w pełnym wymiarze godzin w godz. 8-16, kilka zmian w miesiącu w godz. 12-20
  • wynagrodzenie; łącznie 3000 zł netto
  • umowa zlecenie/dzieło/B2B
  • pełne przeszkolenie i wdrożenie do pracy
  • praca w biurze przy Rondzie Czyżyńskim

 

Szukamy zaangażowania i motywacji do pracy, zgłoś swoją aplikację i daj nam się poznać!

Prezentacja firmy

Jesteśmy profesjonalnym Customer Service Center świadczącym usługi dla klientów z Europy.... 

Zajmujemy się profesjonalną obsługą w zakresie informacji i obsługi klienta, w komfortowych warunkach biura.
  Rozwiń

Informacje dodatkowe

Ostatnia aktualizacja:
16/06/2019
Wymiar etatu:
Pełny etat
Rodzaj umowy:
Na czas nieokreślony
Liczba wakatów:
1
Min. doświadczenie:
1 rok
Min. wykształcenie:
Średnie zawodowe
Branża / kategoria:
Praca Administracja biurowa , Praca Call Center / Telemarketing , Praca Biuro / Dokumentacja , Praca Sprzedaż - Account Management , Praca Sprzedaż - Przedstawiciele handlowi
do góry