#

Specjalista ds. realizacji zamówień z j. angielskim - wsparcie sprzedaży

Grafton Recruitment Sp. z o.o.

Wrocław, dolnośląskie

Grafton Recruitment Sp. z o.o.
Jesteśmy Grafton Recruitment – czyli zespół kreatywnych ekspertów rekrutacyjnych, dla których każdy kandydat jest wyjątkowy. Wiemy, że rekrutacja to nie tylko znalezienie pracy, ale przede wszystkim stworzenie odpowiedniego dopasowania pomiędzy kandydatem a pracodawcą. Nasz cel to zapewnienie kandydatom spełnienia zawodowego i satysfakcji z wykonywanej pracy.

W Grafton Recruitment skupiamy się nie tylko na fachowych umiejętnościach, ale również na indywidualnych cechach osobowościowych, stylu pracy i celach zawodowych każdego kandydata. Dzięki temu możemy dopasować najlepszą ofertę pracy, która sprosta oczekiwaniom i potrzebom naszych kandydatów.

Współpracujemy z tysiącami firm w Polsce, działającymi w różnych branżach, co daje naszym kandydatom dostęp do szerokiej gamy ofert pracy i możliwości rozwoju kariery. Nasza obecność na terenie całej Polski, w tym w Warszawie, Poznaniu, Wrocławiu, Krakowie, Katowicach i Łodzi, oraz prowadzenie projektów w Trójmieście, pozwala nam na skuteczne i sprawne działanie na rzecz naszych kandydatów i klientów. Certyfikat Great Place To Work® to dowód, że jest nam w naszej firmie dobrze, że w tym miejscu stawiamy na komunikację, rozwój, wellbeing. To miejsce, w które chcemy się angażować dlatego kariera naszych kandydatów jest w dobrych rękach.

Dowiedz się więcej na www.grafton.pl

Specjalista ds. realizacji zamówień z j. angielskim - wsparcie sprzedaży

Miejsce pracy: Wrocław
5-6-61396
Wynagrodzenie: 4000 - 4500 PLN

Dla naszego Klienta, międzynarodowej organizacji z branży elektronicznej z siedzibą we Wrocławiu, poszukujemy obecnie Kandydatów na stanowisko:
Specjalista ds. Realizacji zamówień
Miejsce pracy: Wrocław

Do zadań osoby zatrudnionej na tym stanowisku należeć będzie:
- przetwarzanie dokumentów od klienta, nadzór nad poprawnością procesu logistycznego
- generowanie dokumentów sprzedaży
- aktualizacja bazy danych
- kontakt z działem zaopatrzenia w Niemczech oraz we Francji w celu weryfikacji dostępności produktów
- bieżące sprawy administracyjne
- współpraca z zagranicznymi oddziałami spółki
- wsparcie zespołu handlowego

Wymagania:
- Doświadczenie biznesowe min. 2 lata w obsłudze klienta (kontakt telefoniczny i mailowy)
- Proaktywność i „can do attitude”
- Znajomość języka angielskiego na poziomie min. dobrym (szkolenie)
- Otwartość, chęć do pracy z klientem

Korzyści:

Grafton Recruitment Sp. z o.o.

Więcej ofert pracy od tego pracodawcy

Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

Utwórz powiadomienie e-mail
Zapisz mnie

Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

Podziel się ze znajomymi