Trenkwalder jest jednym z liderów w branży HR w Polsce, specjalizując się w rekrutacjach, outsourcingu i doradztwie personalnym. Jesteśmy częścią Trenkwalder Group AG, która od ponad 30 lat świadczy usługi HR w 17 krajach Europy, wspierając kandydatów oraz firmy w realizacji ich celów zawodowych i biznesowych.
Aktualnie dla naszego klienta poszukujemy osób na stanowisko:
Specjalista ds. realizacji zamówień (m/k)
Miejsce pracy: ŁódźObowiązki:
Wymagania:
Oferujemy:
- tworzenie i aktualizacja rejestru zamówień i ofert,
- obsługa techniczna od przyjęcia zamówienia do wysyłki,
- rejestracja zamówień w systemie SAP,
- tworzenie planów produkcyjnych (transformatory magazynowe),
- utrzymywanie stałego kontaktu z Klientem w procesie realizacji zamówienia,
- ścisła współpraca z innymi zespołami/działami,
- tworzenie raportów związanych z przyjętymi zamówieniami.
Wymagania:
- wykształcenie wyższe techniczne lub ekonomiczne,
- doświadczenie w obszarze sprzedaży / logistyki / zakupów / obsługi zamówień w zakładzie produkcyjnym,
- bardzo dobra znajomość języka angielskiego pozwalająca na łatwą komunikację w środowisku międzynarodowym,
- biegła znajomość pakietu MS Office,
- mile widziana praktyczna znajomość prawa podatkowego i celnego oraz znajomość programu SAP,
- umiejętność pracy pod presją czasu, analitycznego myślenia i szybkiego kojarzenia faktów,
- łatwość zdobycia zaufania Klienta i spełnienia jego oczekiwań,
- dobra organizacja pracy własnej i umiejętność pracy w zespole.
Oferujemy:
- atrakcyjne wynagrodzenie,
- umowę o pracę w strukturach naszego Klienta,
- pracę w międzynarodowym środowisku,
- duże możliwości rozwoju,
- przyjazną atmosferę pracy.
Prosimy o aplikowanie poprzez przycisk znajdujący się po prawej stronie ogłoszenia.