Devire
Devire to międzynarodowa firma rekrutacyjna, założona w Londynie w 1987 roku. Od 30 lat reprezentujemy wiodących pracodawców na rynku europejskim prowadząc dla nich kompleksowe projekty poszukiwań menedżerów i wyspecjalizowanej kadry.
Poza rekrutacją świadczymy usługi Outsourcingu IT, Pracy Tymczasowej oraz Doradztwa HR. Nasze biura, zlokalizowane są w Warszawie, Wrocławiu, Poznaniu, Katowicach oraz Monachium i Frankfurcie. Jesteśmy częścią Devonshire Investment Group.
Poza rekrutacją świadczymy usługi Outsourcingu IT, Pracy Tymczasowej oraz Doradztwa HR. Nasze biura, zlokalizowane są w Warszawie, Wrocławiu, Poznaniu, Katowicach oraz Monachium i Frankfurcie. Jesteśmy częścią Devonshire Investment Group.
Specjalista ds. raportowania i analiz HR
Specjalista ds. raportowania i analiz HR
Dla naszego klienta, firmy usługowej z branży IT poszukujemy osób na stanowisko Specjalisty ds. raportowania i analiz HR.
Osoba na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za:
- Przygotowywanie analiz i raportów dotyczących m.in. : wynagrodzeń, zatrudniania, rotacji,
- Udział w tworzeniu budżetu wynagrodzeń, kosztów świadczeń dodatkowych oraz długoterminowych prognoz tych kosztów,
- Wdrażanie i usprawnianie narzędzi raportowych i analitycznych
- Współtworzenie regulaminów, procedur związanych z systemami wynagrodzeń
- Udział w procesie wyceny stanowisk i funkcji w ramach metodologii Mercera
- Badanie efektywności działań personalnych w oparciu o benchmarki rynkowe
- Ścisłą współpracę z działem finansów oraz działem HR
Nasz Klient zapewnia
- Interesującą pracę w dynamicznym zespole
- Stabilne zatrudnienie w ramach umowy o pracę
- Realny wpływ na rozwój innowacyjnych projektów
- System szkoleń
- Bogaty pakiet benefitów
- Przyjazną atmosferę pracy w zaangażowanym i profesjonalnym zespole ekspertów
U Kandydatów zwracamy uwagę na
- Min. 2-lata doświadczenia w pracy w obszarze analiz ( na stanowisku analityka finansowego, analityka HR)
- Wykształcenie wyższe (preferowane: matematyka, ekonometria, informatyka)
- Doskonałą znajomości MS Excel (w tym VBA)
- Bardzo dobrą znajomości relacyjnych baz danych , SQL
- Doświadczenie w zadaniach związanych z analizą i raportowaniem danych biznesowych,
- Wysoko rozwinięte umiejętności analitycznego myślenia
- Znajomość języka angielskiego będzie dodatkowym atutem,
- Umiejętności pracy na dużych zbiorach danych
- Samodzielność w działaniu
- Wysoką komunikatywność, umiejętność pracy w zespole
- Dobrą organizację pracy własnej