Opis stanowiska pracy
Specjalista ds. Public Relations
• Współtworzenie, wdrażanie i realizowanie strategii PR dla naszych klientów
• Kształtowanie kontaktów z mediami, tworzenie komunikatów i materiałów prasowych
• Inicjowanie i realizowanie działań wizerunkowych, na takich polach jak CSR, social media oraz współpraca w zakresie event marketingu
• Planowanie i kontrola wydatków w ramach ustalonego budżetu projektowego oraz badanie efektywności prowadzonych działań
• Samodzielne prowadzenie obsługi klientów agencji z zakresu media relations,
w tym pełnienie funkcji rzecznika prasowego dla jednego z Klientów agencji
• Dystrybucja informacji prasowych do mediów ogólnopolskich, branżowych, lokalnych
• Utrzymywanie kontaktów z dziennikarzami
Wymagania
• Wykształcenie wyższe kierunkowe
• Min. 3-letnie doświadczenie pracy w mediach lub na podobnym stanowisku,
w tym pełnienie funkcji rzecznika prasowego
• Bardzo dobra znajomość zagadnień PR, social mediów, reklamy i marketingu oraz rynku mediów
• Umiejętność redagowania tekstów informacyjno-promocyjnych, tzw. „lekkie pióro”
• Kreatywność, innowacyjność i umiejętność pracy w zespole
• Komunikatywna znajomość jęz. angielskiego
• Wysoka kultura osobista, w tym umiejętność autoprezentacji
• Komunikatywność i łatwość w nawiązywaniu kontaktów
• Prawo jazdy kat. B.
• Nastawienie na rozwój
Prezentacja firmy
Grupa PRC jest jedną z najstarszych i najbardziej doświadczonych agencji...
Grupa PRC jest jedną z najstarszych i najbardziej doświadczonych agencji PR w Polsce. Zespół, budowany przez lata, to specjaliści z bogatym doświadczeniem z zakresu PR, consultingu biznesowego i strategicznego, badań marketingowych i społecznych, marketingu, dziennikarstwa, social mediów, e-PR, eventów i kreatywnych działań niestandardowych gwarantujących najwyższą jakość usług. W gronie współpracowników Grupy PRC jest wielu cenionych ekspertów, trenerów i wykładowców z całego kraju. Specjaliści z firmy opracowali i wdrożyli kilkadziesiąt dokumentów strategicznych (m.in. strategie promocji, audyty komunikacyjne, księgi zarządzania kryzysowego). Stworzyli ponad 100 systemów identyfikacji wizualnych. Mocną stroną firmy jest marketing i szeroko pojęta komunikacja (PR, media relations, zarządzanie sytuacją kryzysową). Wśród Klientów znajdują się zarówno firmy z sektora prywatnego z każdej branży, jak i jednostki samorządu teretorialnego oraz spółki komunalnenz całej Polski. Doświadczenie Grupy PRC potwierdza bogate portfolio, w którym znajdują się takie pozycje jak: Lufthansa, KGHM Polska
Miedź SA, Poczta Polska, Górażdże Heidelberg Cement Group SA, Rafineria Trzebinia SA, PTK Holding SA, PCC Rokita, PCC GmbH, MOJ SA Grupa Kapitałowa Fasing, Polskie Towarzystwo Elektrociepłowni Zawodowych, Polska Izba Przemysłu Targowego, Cinnabon Polska, Agencja Rozwoju Regionalnego SA, LuxMed, Leroy Merlin, Knight Frank, Fann, Targi w Krakowie, Kristensen Group, Ministerstwo Zdrowia, Śląski Uniwersytet Medyczny, Dąbrowskie Wodociągi, KZKGOP, Wodociągi Kieleckie, Zarząd Dróg Wojewódzkich w Katowicach, ZDW w Krakowie, Stadion w Zabrzu, Urzędy Miast: Katowice, Sosnowiec, Rzeszów, Kraków, Wisła, Urzędy Marszałkowskie Woj.: Małopolskiego, Śląskiego.
Rozwiń
Dodatkowe informacje
- Ostatnia aktualizacja:
- 29/11/2018
- Wymiar etatu:
- Pełny etat
- Rodzaj umowy:
- Na czas nieokreślony
- Liczba wakatów:
- 1
- Min. doświadczenie:
- Od 3 do 5 lat
- Min. wykształcenie:
- Wyższe licencjackie
- Wynagrodzenie
- 5 000PLN - 6 000PLN / Monthly (Brutto)
- Premie, dodatki:
- Premie uznaniowe, karta Benefit Systems
- Branża / kategoria:
- Praca Marketing / PR / Social Media, Praca Praca w mediach / dziennikarstwo, Praca Reklama / Komunikacja