Opis stanowiska pracy
BUDOSERWIS Z.U.H. Sp. z o.o. od ponad 30 lat istnieje na rynku ogólnopolskim świadcząc usługi inwestycyjno - remontowe oraz konsultingowe. Poszukujemy kandydata na stanowisko:
SPECJALISTA DS. PRZETARGÓW, OFERTOWANIA, KOSZTORYSOWANIA I REALIZACJI KONTRAKTÓW
Zadania:
- Wyszukiwanie informacji o nowych postępowaniach przetargowych
- Sporządzenie wycen, kosztorysów, ofert, projektów umów
- Przygotowywanie dokumentów przetargowych (m.in. wnioski, pisma, protokoły z negocjacji)
- Sporządzanie dokumentów ewidencjonujących postęp prac nad ofertą
- Pozyskiwanie firm podwykonawczych
- Współprowadzenie negocjacji cenowych ze zleceniodawcami, podwykonawcami i dostawcami
- Koordynacja i nadzór nad realizacją kontraktów
- Prowadzenie dokumentacji realizacji kontraktów
- Analiza dokumentacji technicznej i projektowej
Wymagania:
- Wykształcenie pożądane w branży mechanicznej, instalacyjnej, konstrukcyjnej bądź budowlanej na (średnie techniczne lub wyższe)
- Minimum 2 – 3 letnie doświadczenie w ofertowaniu lub realizacji kontraktów
- Umiejętność czytania dokumentacji technicznej
- Znajomość organizacji i realizacji inwestycji od planowania do odbioru
- Umiejętność analitycznego myślenia
- Zdolności marketingowe i handlowe
- Szybkość działania, precyzyjność, rzetelność, zaangażowanie oraz odpowiedzialność w wykonywaniu powierzonych zadań
- Komunikatywność i dyspozycyjność
- Prawo jazdy kat. B
Mile widziane:
Oferujemy:
- Stabilne zatrudnienie w renomowanej firmie
- Atrakcyjne wynagrodzenie
- Udział w ciekawych i rozwojowych projektach
- Możliwość rozwoju zawodowego
- Podnoszenie kompetencji poprzez udział w licznych szkoleniach zawodowych
- Pracę w doświadczonym zespole
Pierwszym etapem rekrutacji jest przesłanie aplikacji CV
Zastrzegamy sobie prawo do skontaktowania się tylko z wybranymi kandydatami.
Prezentacja firmy
Spółka Budoserwis jest prężnie działającym ośrodkiem konsultingowym oraz...
Spółka Budoserwis jest prężnie działającym ośrodkiem konsultingowym oraz inwestycyjno-remontowym. Jest jedną z pierwszych firm z kapitałem polskim, która w latach 90-tych była zaangażowana w procesy restrukturyzacyjne przemysłu ciężkiego. Specjalizujemy się w usługach doradczych z zakresu wycen, analiz i ekspertyz oraz zapewniamy kompleksową i profesjonalną obsługę rynku nieruchomości. Dostosowujemy się do potrzeb Klientów, dlatego stale doskonalimy i poszerzamy zakres świadczonych usług. Pomagamy w wyborze właściwych scenariuszy postępowania, które zapewniają utrzymanie wysokiej pozycji na rynku oraz ułatwiają procesy restrukturyzacji i przekształceń.
Drugim filarem działalności spółki są montaże, remonty maszyn, urządzeń i instalacji, a także generalne wykonawstwo inwestycji. Realizujemy prace w zakresie robót budowlanych i instalacyjnych.
Rozwiń
Dodatkowe informacje
- Ostatnia aktualizacja:
- 01/04/2020
- Wymiar etatu:
- Pełny etat
- Rodzaj umowy:
- Na czas nieokreślony
- Liczba wakatów:
- 1
- Min. doświadczenie:
- 2 lata
- Min. wykształcenie:
- Średnie zawodowe
- Branża / kategoria:
- Praca Administracja biurowa, Praca Biuro / Dokumentacja, Praca Budownictwo / Praca na budowie, Praca Finanse, Praca Inżynieria