-pozyskanie kontrahentów do programów lojalnościowych
- budowanie bazy potencjalnych Klientów
- bieżący kontakt z obecnymi, jak i potencjalnymi Klientami firmy w powierzonym obszarze współpracy
- wdrożenie, koordynacja i zarządzanie programami lojalnościowymi, w tym:przygotowanie regulaminów \, planu realizacji programów, rozliczenie punktów w programach lojalnościowych, wydanie nagród).
- współpraca z drukarniami i innymi podmiotami w celu dostarczania materiałów reklamowych do realizacji prog.loj.
- rozliczanie programów lojalnościowych z klientami
- rozwój programów lojalnościowych zgodnie z najnowszymi trendami rynkowymi
- raportowanie wyników pracy
Wykształcenie wyższe
Doświadczenie zawodowe - min. 2 lata na podobnym stanowisku, najlepiej w agencji reklamowej
j.angielski - dobra znajomość
obsługa pakietu MS Office
prawo jazdy kat.B
Cechy osobościowe - samodzielność, bardzo dobra organizacja czasu pracy, komunikatywność i umiejętność podtrzymywania relacji, kreatywność.
ADLER Europe Group to grupa marek ADLER EUROPE, CAMRY PREMIUM, M... Rozwiń
Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?
Utwórz powiadomienie e-mailZapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.