Opis stanowiska pracy
- wdrażanie produktów do sprzedaży w sieci sprzedaży B2B i B2C
- tworzenie opisów produktów na potrzeby sprzedaży internetowej
- organizacja sesji zdjęciowych produktów
- tłumaczenie angielskich opisów na język polski
Wymagania
- znajomość działania sklepów internetowych
- znajomość MS Excel
- znajomość języka angielskiego
- otwartość na nowe wyzwania oraz kreatywne podejście do stawianych zadań
- lekkie pióro i szeroki zasób słów
- umiejętność analitycznego myślenia
- doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku będzie dodatkowym atutem
Oferujemy:
- atrakcyjne wynagrodzenie
- elastyczne godziny pracy
- niezbędne narzędzia pracy
- miłą atmosferę w nowoczesnej i szybko rozwijającej się firmie
- pozapłacowy system motywacyjny
Prezentacja firmy
Na rynku działamy od 2008 roku, mimo iż z branżą meblarską jesteś...
Na rynku działamy od 2008 roku, mimo iż z branżą meblarską jesteśmy związani o wiele dłużej. Importujemy nowoczesne, designerskie meble z Chin i Europy Zachodniej.
Prowadzimy sprzedaż detaliczną przez Internet, lecz znajdziesz nas także w naszym showroom’ie mieszczącym się w Warszawie przy ul. Grochowskiej 306/308 (wjazd od ul. Gocławskiej).
W naszym asortymencie znajdują się m.in.: krzesła, stoły, stoliki, fotele oraz sofy. Wszystkie te meble wyróżniają się w światowym wzornictwie, a dla podkreślenia ich nowoczesnego designu, stale rozszerzamy ofertę akcesoriów uzupełniających wnętrza.
Obserwujemy rozwijające się trendy i nieustannie poszukujemy nowych pomysłów, aby wprowadzać na polski rynek meble światowej klasy, inspirowane najlepszymi projektami w historii meblarstwa.
Naszym głównym celem jest dostarczanie klientom atrakcyjnych rozwiązań w przystępnej cenie.
Rozwiń
Dodatkowe informacje
- Ostatnia aktualizacja:
- 02/07/2017
- Wymiar etatu:
- Pełny etat
- Rodzaj umowy:
- Na czas nieokreślony
- Liczba wakatów:
- 1
- Min. doświadczenie:
- mniej niż 1 rok
- Min. wykształcenie:
- Średnie ogólnokształcące
- Branża / kategoria:
- Praca Marketing / PR / Social Media