#

Specjalista ds. procesów sprzedaży usług telekomunikacyjnych

Tauron Obsługa Klienta Sp. z o.o.

Katowice, śląskie

Tauron Obsługa Klienta Sp. z o.o.
TAURON to druga co do wielkości Grupa energetyczna w Polsce, zajmująca się wydobyciem węgla oraz produkcją, dystrybucją, sprzedażą energii elektrycznej, ciepła i gazu.

Działamy na obszarze równym niemal 1/5 powierzchni kraju na terenie 5 województw. Codziennie ponad 25 tys. pracowników odpowiada na potrzeby kilku milionów naszych klientów. Naszą misją jest dostarczanie nowoczesnych rozwiązań, które dają energię w ciągle zmieniającym się świecie. Kluczem do naszego sukcesu są pasja i zaangażowanie pracowników.

To, co dla nas ważne, określają wartości PRO, czyli partnerstwo, rozwój i odwaga. Poszukujemy ludzi chętnie rozwijających swoje kompetencje, otwartych na nowe wyzwania, innowacyjnych oraz potrafiących budować partnerskie relacje z klientami i współpracownikami.
TAURON Obsługa Klienta sp. z o.o. poszukuje kandydatów na stanowisko:

Specjalista ds. procesów sprzedaży usług telekomunikacyjnych

Nr ref: TOK/2019/POPC/06
Miejsce pracy: Katowice

 

Wymagania

  • Znajomości rynku telekomunikacyjnego, zwłaszcza w zakresie proponowanych usług
  • Znajomości procesów sprzedaży usług hurtowych i detalicznych świadczonych przez operatorów telekomunikacyjnych
  • Znajomości procesów współpracy międzyoperatorskiej
  • Doświadczenia we współpracy z klientem korporacyjnym
  • Dobrej znajomość pakietu MS Office
  • Elastyczności, umiejętności rozwiązywania problemów i samodzielnego inicjowania działań
  • Czynnego prawa jazdy kat. B

 

Mile widziane:

  • Wykształcenie kierunkowe (preferowane kierunki: telekomunikacja, administracja, ekonomia)
  • Doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku
  • Doświadczenie w projektach biznesowych lub IT
  • Wiedza z zakresu telekomunikacji
  • Doświadczenie w pracy z systemem SAP

 

Zakres obowiązków

  • Przygotowywanie procesów z zakresu: obsługi klientów, współpracy z firmami serwisowymi, rozliczeń wewnętrznych i zewnętrznych oraz logistyki zakupów urządzeń telekomunikacyjnych
  • Identyfikacja procesów, tworzenie nowych procedur oraz aktualizacja bieżącej dokumentacji procesowej
  • Analizowanie zgodności procesów z obowiązującymi regulacjami wewnętrznymi i zewnętrznymi
  • Monitorowanie efektywności procesów
  • Analizowanie trendów rynkowych i najnowszych rozwiązań w obsłudze klientów w branży
  • Raportowanie działań

 

Oferujemy

  • Pracę na stanowisku Specjalisty ds. wsparcia zarządzania usługami IT (ds. procesów sprzedaży usług telekomunikacyjnych) w doświadczonym zespole, realizującym interesujący projekt w ramach Programu Operacyjnego Polska Cyfrowa (POPC)
  • Umowa o pracę i system premii motywacyjnej
  • Pakiet benefitów m.in.: prywatna opieka medyczna, Karta MultiSport, dofinansowanie do wypoczynku, ubezpieczenia grupowe, dostęp do platformy e learning, dodatkowy dzień wolny z okazji Dnia Energetyka, akcje wolontaryjne dla pracowników Grupy TAURON, Pracowniczy Program Emerytalny, dodatkowe świadczenia w ramach ZFŚS

 

Osoby zainteresowane prosimy o aplikowanie bezpośrednio poprzez portal.

Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

Utwórz powiadomienie e-mail
Zapisz mnie

Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

Podziel się ze znajomymi