• kontakt z klientami w zakresie jakości produktów i utrzymywanie dobrej współpracy z klientami;
• koordynowanie wdrażania i zatwierdzania nowych projektów;
• dobór urządzeń i metod pomiarowych dla nowych projektów, w tym opracowywanie koncepcji przymiarów
• przygotowanie dokumentacji dla klientów (EMPB,PPAP);
• prowadzenie analiz i wskaźników jakościowych firmy;
• nadzór nad procesem reklamacji od klienta;
• przeprowadzanie audytów systemu, procesu i wyrobu;
• szkolenie pracowników pod kątem reklamacji;
• sporządzanie raportów;
• mierzenie stopnia zadowolenia klienta;
• udział przy wdrożeniach nowych produktów;
• koordynowanie prowadzenia analizy ryzyka, w tym PFMEA oraz opracowywanie planów kontroli;
• współpraca z inżynierem jakości i procesu przy planowaniu i usprawnianiu procesów technologicznych;
• Nadzorowanie próbek referencyjnych oraz prowadzenie ich rejestru.
• wykształcenie wyższe techniczne (preferowane kierunkowe/zarządzanie jakością);
• bardzo dobra znajomość języka angielskiego i/lub niemieckiego;
• umiejętność interpretacji rysunku technicznego oraz wymagań wymiarowania i tolerancji;
• umiejętność obsługi narzędzi pomiarowych;
• min. 1 rok doświadczenia na stanowisku specjalisty ds. jakości lub podobnym związanym z zarządzaniem jakością i obsługą klienta w firmie produkcyjnej z branży motoryzacyjnej;
• mile widziana znajomość normy IATF 16949;
• praktyczna wiedza w zakresie SPC, FMEA, APQP, MSA;
• praktyczna znajomość metody 8D oraz narzędzi jakościowych;
• umiejętność pracy pod presją czasu, rzetelność i konsekwencja w działaniu;
• znajomość oprogramowania MS Office;
• mile widziane posiadanie uprawnień do szkolenia pracowników (certyfikat).
Hunter HR Agencja Zatrudnienia jest Agencją wpisaną do Krajowego Rejestr... Rozwiń
Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?
Utwórz powiadomienie e-mailZapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.