Dziękujemy za korzystanie z infoPraca. Data wydruku 16/08/2018.

Specjalista ds. Powiększania zamówień z Niemieckim (branża zdrowie/uroda)

Kraków, małopolskie

Tivron Sp. z o.o.

Opis stanowiska pracy

Swoją działalność rozpoczęliśmy w 2014 roku od kilkuosobowej grupy. Dziś, to 74 osoby, które każdego dnia rozwijają naszą firmę. Na tle konkurencji wyróżnia nas atmosfera „jak w domu”, wysokie zarobki oraz języki obce.

Nasze plany są ambitne: kolejne rynki zagraniczne, większe zespoły oraz nowe biuro już niebawem!

Jeśli masz dosyć pracy za grosze, dress codu, procedur do wszystkiego oraz sztywnych przełożonych to najwyższy czas, aby spróbować alternatywy!

Chętnie dzielimy się wiedzą, dlatego nawet jeśli brakuje Ci doświadczenia nie przejmuj się. Nauczymy Cię wszystkiego. Cenimy właściwe nastawienie oraz wytrwałość w dążeniu do celu.

 

Dołącz do naszego 5 osobowego zespołu na rynku niemieckim jako:

Specjalista ds. Powiększania zamówień z Niemieckim (branża zdrowie/uroda)

 

Poszukujemy osób:

  • Swobodnie komunikujących się w języku niemieckim (przede wszystkim w mowie, na poziomie min. B2).
  • Otwartych i odważnych w rozmowie z klientem native speakerem.
  • Zmotywowanych do nauki nowych rzeczy (także na własnych błędach).
  • Z wyobraźnią, potrafiących znaleźć rozwiązanie w każdej sytuacji.

 

Twoja rola to:

  • Telefoniczne rozmowy z klientami, którzy dokonali zakupów produktów z branży zdrowie i uroda.
  • Badanie opinii klientów nt produktów oraz ich satysfakcji z zakupów.
  • Profesjonalne doradztwo produktowe celem ponownej sprzedaży.
  • Prowadzenie negocjacji cenowych.
  • Podnoszenie świadomości klientów w zakresie zdrowego stylu życia.

 

Zapewniamy:

  • Najbardziej praktyczną formę kontaktu z językiem niemieckim (rozmowy z native speakerami).
  • Pracę w wymiarze 20 do 40h tygodniowo (możliwy elastyczny grafik i praca w weekend).
  • Branżę na topie (kosmetyki i naturalne suplementy).
  • Solidną porcję nowej wiedzy i umiejętności (zasady efektywnej komunikacji, prowadzenia rozmów i argumentacji, standardy obsługi klienta, badanie potrzeb klienta i inne)
  • Dynamiczne środowisko językowców.
  • Nieformalną atmosferę współpracy.
  • Wynagrodzenie średnio na poziomie 5500zł netto.
  • Możliwość pracy zdalnej w razie potrzeby.
  • Dostęp do benefitów (karta Multisport, Luxmed)

Prezentacja firmy

Jesteśmy profesjonalnym Customer Service Center świadczącym usługi dla klientów z ... Europy.

Zajmujemy się profesjonalną obsługą w zakresie informacji i obsługi klienta, w komfortowych warunkach biura.
  Rozwiń

Informacje dodatkowe

Ostatnia aktualizacja:
31/01/2018
Wymiar etatu:
Pełny etat
Rodzaj umowy:
Na czas nieokreślony
Liczba wakatów:
1
Min. doświadczenie:
Tylko praktyki
Min. wykształcenie:
Średnie zawodowe
Branża / kategoria:
Praca Sprzedaż - Przedstawiciele handlowi , Praca Sprzedaż - Account Management , Praca Obsługa klienta , Praca Call Center / Telemarketing , Praca Praca dla studenta
do góry