CARRYWATER GROUP S A

Carrywater jest firmą konsultingową, która od ponad 20 lat skutecznie wspiera organizacje w definiowaniu i osiąganiu celów operacyjnych i strategicznych. Doradzamy w obszarach biznesowych, organizacyjnych i IT wykorzystując kompetencje i doświadczenie w zarządzaniu projektami, doskonaleniu procesów oraz skuteczne dostarczanie rozwiązań IT dla przedsiębiorstw.

Jedną z naszych linii biznesowych jest INTERIM – outsourcing kompetencji , która koncentruje się na dostarczaniu zasobów i zespołów wykonawczych do przedsięwzięć projektowych, w tym w szczególności do wdrożeń rozwiązań IT, realizowanych przez naszych klientów. W związku z rozwojem działalności Carrywater w tym obszarze poszukujemy ambitnej osoby na stanowisko:

Specjalista ds. PMO

Miejsce pracy: Warszawa

Osoba realizująca zadania w ramach PMO będzie oddelegowana do prowadzenia Biura Projektu

Wymagania ogólne:

  • Minimum 5 lat doświadczenia zawodowego, w tym minimum 3 lata doświadczenia w obszarze wsparcia zarządzania projektami;
  • Bardzo dobre zdolności komunikacyjne i organizacyjne;
  • Doświadczenia w pracy na stanowisku o odpowiadającym zakresie obowiązków;
  • Znajomość specyfiki pracy w ramach dużych Grup Kapitałowych;
  • Bardzo dobra organizacja pracy;
  • Bardzo wysokie umiejętności komunikacyjne;
  • Umiejętność pracy w zespole;
  • Doświadczenie w obszarze projektów prowadzonych metodykami zwinnymi;
  • Dobra znajomość MS Office;
  • Potwierdzona certyfikatami (na poziomie podstawowym) i jednocześnie praktyką znajomość metodyk zarządzani projektami (PRINCE2, PMBoK, IPMA);

Zakres obowiązków:

  • Zarządzanie i administracja dokumentacją projektową w ramach Programu i jego składowych (Projektów) zgodnie z przyjętą metodyką;
  • Bieżące umieszczanie dokumentacji projektowej na SharePoint;
  • Pozyskiwanie danych, przygotowywanie raportów, analiz oraz materiałów na potrzeby Kierowników Projektów, Kierowników Portfela Projektów, Komitetów Sterujących, Zarządu oraz Sponsorów;
  • Przygotowywanie (oraz aktualizacja) raportów statusowych, prezentacji, notatek ze spotkań oraz innych dokumentów prowadzonych w ramach poszczególnych projektów;
  • Wsparcie Kierowników Projektów w działaniach operacyjnych;
  • Zapewnienie informacji o stanie realizacji poszczególnych projektów i Programu;
  • Dbałość o efektywność procesów projektowych i ich ciągłe doskonalenie, a także odpowiednią komunikację w zespołach odpowiedzialnych za realizację zadań;
  • Monitorowanie realizacji projektów zgodnie z ustalonymi harmonogramami;
  • Bieżąca współpraca z Kierownikami Projektów w zakresie dokumentacji i raportowania na potrzeby sprawozdawczości ustalonej dla projektów oraz Programu;
  • Współpraca z innymi komórkami organizacyjnymi w ramach Grupy Kapitałowej m.in. w celu pozyskania danych i zapewnienia bieżącej sprawozdawczości;
  • Zarządzanie organizacją spotkań projektowych;

Wybranym kandydatom/kandydatkom oferujemy:

  • dobre warunki zatrudnienia na podstawie kontraktu (umowa B2B);
  • pracę przy interesującym projekcie
  • możliwość pracy przy innych realizacjach ciekawych projektów;
  • atmosferę opartą na współpracy i dzieleniu się wiedzą;
  • niezbędne narzędzia pracy.
Osoby zainteresowane i spełniające powyższe wymagania prosimy o przesłanie CV oraz listu motywacyjnego w jęz. polskim i angielskim za pomocą poniższego przycisku.

Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

Utwórz powiadomienie e-mail
Zapisz mnie

Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

Podziel się ze znajomymi