Dziękujemy za korzystanie z infoPraca.pl. Data wydruku 18/10/2019.

Specjalista ds Planowania Dostaw

Gdańsk, pomorskie

Hays Office

Opis stanowiska pracy

Specjalista ds Planowania Dostaw
Gdańsk
NR REF.: 1109637

Dla naszego klienta, międzynarodowej korporacji zlokalizowanej w Gdańsku poszukujemy kandydata na stanowisko Specjalisty ds Planowania Dostaw.

Od kandydatów oczekujemy:chęci rozwoju w obszarze logistyki i administracji, umiejętności analitycznego myślenia, bardzo dobrej organizacji pracy, znajomości języka angielskiego umożliwiającej swobodną komunikację, wysokiej kultury biznesowej, nastawienie na realizację powierzonych zadań, umiejętność pracy w zespole, otwartość na pracę w wielozadaniowym środowisku pracy, chęć ciągłego rozwoju.


Do zadań osoby zatrudnionej na powyższym stanowisku będzie należeć:
zapewnianie ciągłości dostaw poprzez koordynowanie zamówieniami wychodzącymi i przychodzącymi, monitorowanie i śledzenie anomalii i nieprawidłowości związanej z towarem opuszczającym magazyn i czasem dostaw, codzienna współpraca z dostawcami i innymi działami lokalnie i międzynarodowo.

Oferujemy:możliwość pracy w nowoczesnym biurze, międzynarodowym środowisku, profesjonalne wsparcie.

Osoby zainteresowane zachęcamy do aplikowania !

Prezentacja firmy

Zespół HAYS Office Support specjalizuje się usługach cross-dywizyjnych i ukierunkowany... jest na poszukiwanie pracowników do działów administracji, kandydatów specjalizujących się w zagadnieniach HR, czy też osób do Call Centre/BPO.
W ramach specjalizacji HAYS Office Suport obsługiwane są następujące jednostki: obsługa biura / sekretariat (od stanowisk asystentów i młodszych specjalistów, po stanowiska HR Manager, Office Manager itp.), zasoby ludzkie (HR Direktor, HR Advisor, stanowiska specjalistyczne w działach HR) oraz Contact Cetle/BPO.


At HAYS Office Support our expert consultants provide exceptional cross-divisional service to candidates and clients alike by placing candidates across all levels of administrative, HR and Call Centre/BPO roles. Within this specialism we operate 3 units: Office Support/Secretarial (from office junior and data entry roles up to administration manager, office manager and project management positions), Human Resources (HR Manager and Director roles as well as HR Advisor , Generalist and Specialist jobs), Contact Centre/BPO (from Agent / Advisor level positions in inbound service & sales, inbound or outbound customer service representatives to centre team leader and team manager, as well as call centre trainer and operations director roles).
  Rozwiń

Informacje dodatkowe

Ostatnia aktualizacja:
26/09/2019
Wymiar etatu:
Pełny etat
Rodzaj umowy:
Na czas nieokreślony
Liczba wakatów:
1
Min. doświadczenie:
1 rok
Min. wykształcenie:
Policealne
Branża / kategoria:
Praca Administracja / Sekretariat , Praca Administracja biurowa , Praca Biuro / Dokumentacja
do góry