Opis stanowiska pracy

Numer oferty: StPr/20/0895


Obowiązki:

Sporządzanie list plac, rozliczanie ZUS i US, PFRON, wystawianie ruków i zaświadczeń dotyczących zatrudnienia i wynagrodzenia pracowników, przygotowywanie danych do sprawozdań GUS, przygotowywanie danych do arkusza organizacji SIO, planów finansowych itp, inne czynności zlecone przez Dyrektora.
Godziny pracy między 7.30-15.30



Wymagania:

Wymagania konieczne:

Wykształcenie:

  • średnie ogólnokształcące, ekonomiczne

Pozostałe wymagania:

  • Wymagane wykształcenie średnie lub wyższe, ekonomia, rachunkowość. Doświadczeie zawodowe w przypadku wykształcenia średniego 5 lat, w przypadku wykształcenia wyższego 4 lata . Biegła obsługa komputera. Obsługa programów do naliczania płac, znajomość ustawy o rachunkowości, ustawy o finansach publicznych, KPA, przepisów Karty Nauczyciela i Kodeksu Pracy, Ustawy o systemie oświaty i PRawa oświatowego.


Miejsce pracy: Bałtycka 151, 10-041 Olsztyn, powiat: m. Olsztyn, woj: warmińsko-mazurskie

Rodzaj umowy: Umowa o pracę w zastępstwie

Wymagane dokumenty: -

Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy


Kliknij przycisk Aplikuj, aby poznać szczegóły oferty

Prezentacja firmy

źródło oferty: CBOP

Dodatkowe informacje

Ostatnia aktualizacja:
16/07/2020
Wymiar etatu:
Pełny etat
Rodzaj umowy:
Umowa na zastępstwo
Liczba wakatów:
1
Min. doświadczenie:
Bez doświadczenia
Min. wykształcenie:
Bez wykształcenia
Branża / kategoria:
Praca Administracja biurowa, Praca Administracja / Sekretariat, Praca Biuro / Dokumentacja

Więcej ofert pracy od tego pracodawcy

Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

Utwórz powiadomienie e-mail
Zapisz mnie

Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

Podziel się ze znajomymi