Opis stanowiska pracy

Numer oferty: StPr/21/0342


Obowiązki:

Kompletne rozliczanie wynagrodzeń (tworzenie listy płac, naliczanie wynagrodzeń, roczne rozliczenia pracownicze);
Administrowanie dokumentacją pracowniczą i innymi dokumentami związanymi z obsługą płacową pracowników i zleceniobiorców;
Nadzór nad prawidłowością prowadzenia ewidencji czasu pracy w trybie miesięcznym;
Przygotowanie sprawozdań, zgłoszeń na potrzeby firmy oraz jednostek zewnętrznych;
Raportowanie w zakresie wynagrodzeń.



Wymagania:

Wymagania konieczne:

Wykształcenie:

  • wyższe (w tym licencjat), brak

Pozostałe wymagania:

  • Minimum dwuletnie doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku; Wykształcenie wyższe (odpowiadające kwalifikacjom kadrowym); Znajomości obsługi programów kadrowo-płacowych oraz MS Office; Praktyczna znajomość prawa pracy i ubezpieczeń społecznych; Mile widziana znajomość języka angielskiego na poziomie komunikatywnym.


Miejsce pracy: Wojska Polskiego 3, 39-300 Mielec, powiat: mielecki, woj: podkarpackie

Rodzaj umowy: Umowa o pracę na czas określony

Wymagane dokumenty: Osoby zainteresowane ofertą proszone są o kontakt telefoniczny z pracodawcą pod nr: 885285334 lub o przesyłanie Cv za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres: rekrutacja.silva@kronospan.pl

Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy


Kliknij przycisk Aplikuj, aby poznać szczegóły oferty

Prezentacja firmy

źródło oferty: CBOP

Dodatkowe informacje

Ostatnia aktualizacja:
19/02/2021
Wymiar etatu:
Pełny etat
Rodzaj umowy:
Na czas określony
Liczba wakatów:
1
Min. doświadczenie:
Bez doświadczenia
Min. wykształcenie:
Bez wykształcenia
Branża / kategoria:
Praca Finanse, Praca Ubezpieczenia

Więcej ofert pracy od tego pracodawcy

Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

Utwórz powiadomienie e-mail
Zapisz mnie

Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

Podziel się ze znajomymi