• samodzielne prowadzenie pełnej dokumentacji płacowej zgodnie z obowiązującymi
w tym zakresie przepisami,
• rozliczanie ewidencji czasu pracy,
• sporządzanie dokumentów zgłoszeniowych i rozliczeniowych do ZUS,
• sporządzanie uzgodnień kont księgowych,
• przygotowywanie wszelkich danych na potrzeby audytora w ustalonych terminach
i zgodnie z potrzebami w tym zakresie,
• wprowadzanie i aktualizacja danych w systemie kadrowo płacowym,
• przygotowywanie deklaracji podatkowych,
• sporządzanie raportów, sprawozdań i analiz,
• sporządzanie i rozliczanie umów cywilno-prawnych,
• wystawianie dokumentów i zaświadczeń dla pracowników,
• archiwizowanie dokumentacji płacowej.
• min. 3 – letnie doświadczenie na podobnym stanowisku,
• preferowane wykształcenie wyższe,
• znajomość przepisów z zakresu prawa pracy i ubezpieczeń społecznych,
• praktyczna znajomość zasad naliczania wynagrodzeń oraz rozliczania czasu pracy,
• praktyczna znajomość systemu PŁATNIK oraz MS OFFICE
• umiejętność organizacji czasu pracy,
• umiejętność analitycznego myślenia i interpretowania przepisów,
• odpowiedzialność, sumienność i dokładność.
Oferujemy:
• zatrudnienie w ramach umowy o pracę,
• pakiet pracowniczy: dofinansowanie do Karty MultiSport oraz opieki medycznej,
• ciekawą, pełną wyzwań pracę,
• niezbędne narzędzia pracy,
• możliwość rozwoju zawodowego.
INTERFERIE S.A. jest firmą o ugruntowanej pozycji na rynku usług hotelar... Rozwiń
Zgodnie z art.6 ust.1 lit. a) ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016) wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb aktualnej rekrutacji. <br/> <br/> ………………………………………………………. <br/>Część informacyjna... Zobacz więcej
Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?
Utwórz powiadomienie e-mailZapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.