W Grafton Recruitment skupiamy się nie tylko na fachowych umiejętnościach, ale również na indywidualnych cechach osobowościowych, stylu pracy i celach zawodowych każdego kandydata. Dzięki temu możemy dopasować najlepszą ofertę pracy, która sprosta oczekiwaniom i potrzebom naszych kandydatów.
Współpracujemy z tysiącami firm w Polsce, działającymi w różnych branżach, co daje naszym kandydatom dostęp do szerokiej gamy ofert pracy i możliwości rozwoju kariery. Nasza obecność na terenie całej Polski, w tym w Warszawie, Poznaniu, Wrocławiu, Krakowie, Katowicach i Łodzi, oraz prowadzenie projektów w Trójmieście, pozwala nam na skuteczne i sprawne działanie na rzecz naszych kandydatów i klientów. Certyfikat Great Place To Work® to dowód, że jest nam w naszej firmie dobrze, że w tym miejscu stawiamy na komunikację, rozwój, wellbeing. To miejsce, w które chcemy się angażować dlatego kariera naszych kandydatów jest w dobrych rękach.
Dowiedz się więcej na www.grafton.pl
Administratora ds. płac z językiem niemieckim
Miejsce pracy: KatowiceWspólnie z naszym Klientem - globalnym dostawcą nowoczesnych usług biznesowych w obszarze księgowości i podatków, kadr i płac, a także zarządzania sekretariatem korporacyjnym - rozwijamy nową jednostkę biznesową wchodzącą w skład międzynarodowych struktur.
Obecnie poszukujemy Administratora ds. płac z językiem niemieckim, który wesprze niemieckie zespoły płacowe w Katowicach. Jeśli praca z liczbami sprawia Ci przyjemność oraz chciałbyś/chciałabyś rozpocząć międzynarodową karierę w globalnej firmie - aplikuj!
Miejsce pracy: Katowice, praca w systemie hybrydowym.
Główne zadania na tym stanowisku:
- sporządzanie i prowadzenie dokumentacji płacowej dla pracowników obsługiwanych klientów,
- wsparcie zespołu w rozliczaniu wynagrodzeń i świadczeń oraz przygotowywaniem list płac,
- prowadzeniem płacowej bazy danych osób zatrudnionych oraz bieżąca ich aktualizacja,
- przygotowywaniem różnego rodzaju raportów oraz zestawień płacowych,
- kontaktem z Klientami zagranicznymi w języku niemieckim.
Wymagania:
- dobra znajomość języka niemieckiego (min. B1),
- dobra znajomość języka angielskiego (min. B1),
- praktycznej znajomości MS Office (w tym dobrej znajomości Excel),
- komunikatywność i otwartość na współpracę,
- mile widziane doświadczenie w obszarze płac.
Korzyści:
- możliwość dołączenia do nowotworzonych struktur i pracy w zespole międzynarodowym,
- realne możliwości rozwoju w ramach wzrostu organizacji,
- elastyczny grafik pracy - możliwość pracy zdalnej,
- dogodną lokalizację biura w centrum miasta,
- bogaty pakiet benefitów (prywatna opieka medyczna, ubezpieczenie na życie,karta sportowa, dofinansowanie do biletów na wydarzenia kulturalne, bezpłatne kursy językowe, wewnętrzna platforma szkoleniowa).