Subskrypcja powiadomień powiodła się. Będziesz jednym z pierwszych, którzy dowiedzą się o podobnych zleceniach. Zawsze możesz zmienić wyrażone uprawnienia w ustawieniach przeglądarki.
Prowadzenie dokumentacji personalnej związanej z nawiązaniem, przebiegiem i
rozwiązaniem stosunku pracy
Prowadzenie ewidencji czasu pracy,
Aktualizacja danych w systemie HR,
Sporządzanie deklaracji na potrzeby ZUS, US, GUS, PRFON,
Pomoc w procesach rekrutacyjnych, współpraca z firmami rekrutacyjnymi (koordynacja spotkań, nadzór nad dokumentacją rekrutacyjną)
Wymagania:
Min. czteroletnie doświadczenie na podobnym stanowisku (warunek konieczny)
Wymagana bardzo dobra znajomość j. angielskiego
Dobra znajomość przepisów prawa pracy i ubezpieczeń społecznych
Znajomość programu Płatnik, pakietu MS Office
Samodzielność, dokładność, sumienność
Umiejętność pracy w zespole
Oferujemy:
Pracę w stabilnej firmie o ugruntowanej pozycji na rynku,
Możliwość rozwoju zawodowego,
Atrakcyjne wynagrodzenie,
Pakiet benefitów pozapłacowych
Prezentacja firmy
ROBYG to dynamicznie rozwijająca się międzynarodowa firma dewelop...
ROBYG to dynamicznie rozwijająca się międzynarodowa firma deweloperska z bogatą ofertą mieszkań i apartamentów oraz lokali komercyjnych.
Rozwiń
Dodatkowe informacje
Ostatnia aktualizacja:
09/08/2017
Wymiar etatu:
Pełny etat
Rodzaj umowy:
Na czas określony
Liczba wakatów:
1
Min. doświadczenie:
Od 3 do 5 lat
Min. wykształcenie:
Wyższe licencjackie
Branża / kategoria:
Praca HR / Kadry / Rekrutacja, Praca Audyt / księgowość / kontrola skarbowa, Praca Finanse
Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?