#

SPECJALISTA DS. PERSONALNYCH (zastępstwo)

Inter Europol S.A.

Warszawa, Marki, mazowieckie

Opis stanowiska pracy

Jesteśmy polską firmą rodzinną, której historia sięga 1989 roku. Początkowo nasza działalność ograniczała się do zaopatrywania w świeże wypieki mieszkańców Warszawy i okolic. Dziś szczycimy się pozycją lidera w produkcji pieczywa w Polsce. Nasze wyroby cieszą się również ogromną popularnością w większości krajów Unii Europejskiej, a także Azji i Ameryce Północnej.

Nasza firma nastawiona jest na innowacyjność i elastyczność produkcyjną, a jednocześnie nie traci profilu biznesu rodzinnego, towarzyszącego nam od początku działalności. Rodzinę Inter Europol tworzą zarówno doświadczeni fachowcy, jak również pełni pasji młodzi ludzie dopiero rozpoczynający karierę zawodową.

Dobra Marka w Markach!

zaprasza do współpracy Smakoszy wybornego pieczywa i wyrobów cukierniczych, patrzących na świat z apetytem, którym niepowtarzalny smak i zapach pieczywa będzie towarzyszył już każdego dnia.

 

W związku z dynamicznym rozwojem firmy zapraszamy do kontaktu osoby zainteresowane zatrudnieniem w charakterze:

 

SPECJALISTY DS. PERSONALNYCH (zastępstwo)

(miejsce pracy: Marki)

 

Główne zadania:

  • Kompleksowe prowadzenie rekrutacji na stanowiska produkcyjne, specjalistyczne, kierownicze (w tym publikowanie ogłoszeń, selekcja, udział w spotkaniach rekrutacyjnych, proponowanie nowych rozwiązań pozyskania kandydatów, przygotowywanie ofert)
  • Ścisła współpraca z kierownikami poszczególnych działów w zakresie obsady stanowisk
  • Współpraca z firmami doradztwa personalnego, portalami rekrutacyjnymi, instytucjami rynku pracy
  • Współudział w tworzeniu programów wdrożeniowych dla nowozatrudnionych pracowników oraz ich realizacja
  • Prowadzenie analiz związanych z zatrudnieniem i rotacją pracowników
  • Realizacja zadań związanych z rozwiązaniem stosunku pracy, np. exit interview, rozliczenie pracowników, itp.
  • Analiza potrzeb szkoleniowych oraz proponowanie działań mających na celu rozwój kompetencji pracowników
  • Udział w procesie organizacji szkoleń i innych aktywności rozwojowych

 

Wymagania:

  • Wykształcenie wyższe (mile widziane z obszaru psychologii, socjologii)
  • Min 2 letnie doświadczenie zawodowe na podobnym stanowisku
  • Praktyczna znajomość narzędzi i procesów HR
  • Wysoko rozwinięte umiejętności interpersonalne
  • Zaangażowanie, komunikatywność i nastawienie na wynik
  • Samodzielność i inicjatywa w działaniu
  • Umiejętność pracy w zespole
  • Komunikatywna znajomość języka angielskiego

 

Oferujemy:

  • Zatrudnienie na podstawie umowy o pracę (na czas zastępstwa - min. 1 rok)
  • Stabilne warunki zatrudnienia w dynamicznie rozwijającej się firmie
  • Konkurencyjne wynagrodzenie oraz pakiet świadczeń pracowniczych
  • Narzędzia niezbędne do realizacji zadań
  • Możliwość rozwoju zawodowego w ramach struktur firmy

 

Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi kandydatami

 

Prezentacja firmy

Jesteśmy polską firmą rodzinną, której historia sięga 1989 roku. Początk... Rozwiń

Dodatkowe informacje

Ostatnia aktualizacja:
24/02/2019
Wymiar etatu:
Pełny etat
Rodzaj umowy:
Umowa na zastępstwo
Liczba wakatów:
1
Min. doświadczenie:
2 lata
Min. wykształcenie:
Wyższe licencjackie
Branża / kategoria:
Praca Administracja biurowa, Praca Biuro / Dokumentacja, Praca HR / Kadry / Rekrutacja, Praca Administracja / Sekretariat

Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

Utwórz powiadomienie e-mail
Zapisz mnie

Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

Podziel się ze znajomymi