#

Specjalista ds. Personalnych- Kadry

Grafton Recruitment Sp. z o.o.

cały region, wielkopolskie

Grafton Recruitment Sp. z o.o.
Jesteśmy Grafton Recruitment – czyli zespół kreatywnych ekspertów rekrutacyjnych, dla których każdy kandydat jest wyjątkowy. Wiemy, że rekrutacja to nie tylko znalezienie pracy, ale przede wszystkim stworzenie odpowiedniego dopasowania pomiędzy kandydatem a pracodawcą. Nasz cel to zapewnienie kandydatom spełnienia zawodowego i satysfakcji z wykonywanej pracy.

W Grafton Recruitment skupiamy się nie tylko na fachowych umiejętnościach, ale również na indywidualnych cechach osobowościowych, stylu pracy i celach zawodowych każdego kandydata. Dzięki temu możemy dopasować najlepszą ofertę pracy, która sprosta oczekiwaniom i potrzebom naszych kandydatów.

Współpracujemy z tysiącami firm w Polsce, działającymi w różnych branżach, co daje naszym kandydatom dostęp do szerokiej gamy ofert pracy i możliwości rozwoju kariery. Nasza obecność na terenie całej Polski, w tym w Warszawie, Poznaniu, Wrocławiu, Krakowie, Katowicach i Łodzi, oraz prowadzenie projektów w Trójmieście, pozwala nam na skuteczne i sprawne działanie na rzecz naszych kandydatów i klientów. Certyfikat Great Place To Work® to dowód, że jest nam w naszej firmie dobrze, że w tym miejscu stawiamy na komunikację, rozwój, wellbeing. To miejsce, w które chcemy się angażować dlatego kariera naszych kandydatów jest w dobrych rękach.

Dowiedz się więcej na www.grafton.pl

Specjalista ds. Personalnych- Kadry

Miejsce pracy: cały region
4-12-53999
Wynagrodzenie: 4500 - 5500 PLN

Dla międzynarodowej firmy zlokalizowanej pod Poznaniem poszukujemy kandydata na stanowisko: Specjalista ds. Personalnych- Kadry

Lokalizacja: Kostrzyn k. Poznania

Główne obowiązki:

- prowadzenie działań z zakresu administracji personalnej
- przygotowywanie, prowadzenie i weryfikacja dokumentacji pracowniczej związanej z nawiązaniem, przebiegiem i ustaniem stosunku pracy oraz umów cywilnoprawnych (umowy o pracę, umowy cywilno-prawne, świadectwa pracy, aneksy, zaświadczenia), archiwizacja dokumentów
- obsługa kadrowa pracowników
- kontakt z ZUS, US, NBP i innymi jednostkami
- bieżąca współpraca z biurem rachunkowym, m.in. w kwestiach związanych z listą płac
- administrowanie systemem benefitów
- sporządzanie raportów i zestawień na potrzeby firmy

Wymagania:
- wykształcenie wyższe
- 3-letnie doświadczenie na podobnym stanowisku
- bardzo dobra znajomość pakietu MS Office
- praktyczna znajomość przepisów prawa pracy i rozliczania czasu pracy
- bardzo dobra organizacja pracy własnej, umiejętność pracy w grupie
- wysoko rozwinięte zdolności interpersonalne, komunikatywność, samodzielność
- mile widziana znajomość języka anielskiego

Korzyści:
- zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę na czas określony, z perspektywą długofalowej współpracy
- atrakcyjny pakiet benefitów
- konkurencyjne wynagrodzenie
- pracę w stabilnej organizacji
- przyjazne środowisko pracy

Grafton Recruitment Sp. z o.o.

Więcej ofert pracy od tego pracodawcy

Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

Utwórz powiadomienie e-mail
Zapisz mnie

Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

Podziel się ze znajomymi