#

Specjalista ds. Origination

ENEA S.A

Poznań, wielkopolskie

ENEA S.A
Grupa Enea to nowoczesny Pracodawca, wicelider polskiego rynku elektroenergetycznego w zakresie produkcji energii elektrycznej. Zarządzamy pełnym łańcuchem wartości: od paliwa, poprzez produkcję energii elektrycznej, dystrybucję, sprzedaż i obsługę Klienta. Odpowiadamy za bezpieczne dostawy energii do 2,5 mln Klientów. Zatrudniamy ponad 15 tysięcy silnie zmotywowanych ludzi, z pasją realizujących swoje zadania. Naszymi wartościami są: uczciwość, odpowiedzialność, kompetencja i bezpieczeństwo. Jeżeli jesteś osobą nastawioną na realizację celów, potrafisz pracować w zespole, a przy tym profesjonalnie podchodzisz do swoich obowiązków, złóż swoją aplikację, bo właśnie takich osób szukamy.
Więcej o nas na www.enea.pl

Zgodnie ze Strategią Grupy Kapitałowej, ENEA Trading Sp. z o.o. jest odpowiedzialna za handel hurtowy w ramach GK ENEA – jednej z największych firm sektora elektroenergetycznego w Polsce. Prowadzimy, integrujemy i koordynujemy obrót energią elektryczną, gazem ziemnym, węglem energetycznym, biomasą, świadectwami pochodzenia i uprawnieniami do emisji CO2 na potrzeby GK ENEA, jak i na własny rachunek.

W związku z rozwojem naszych struktur obecnie do Biura Origination w Departamencie Umów i Regulacji w ENEA Trading Sp. z o.o. w Poznaniu poszukujemy kandydatki/kandydata na stanowisko:

Specjalista ds. Origination

Specjalista ds. Origination

Miejsce pracy: Poznań

Wymagania

  • Wykształcenie wyższe, preferowane ekonomiczne lub techniczno-inżynieryjne;
  • Minimum 2 letnie doświadczenie w obszarze sprzedaży B2B;
  • Znajomość rynku energetycznego – będzie dodatkowym atutem;
  • Znajomość rynku odnawialnych źródeł energii będzie dodatkowym atutem;
  • Umiejętności podejmowania decyzji pod wpływem stresu;
  • Dyspozycyjność, gotowość do częstych wyjazdów;
  • Wysokie zdolności interpersonalne;
  • Umiejętności negocjacyjne;
  • Łatwość budowania i utrzymywania relacji z Klientami;
  • Komunikatywność i umiejętność pracy w zespole;
  • Znajomość Ms Office – poziom min. średniozaawansowany, mile widziany – poziom zaawanasowany;
  • Znajomość języka angielskiego na poziomie umożliwiającym swobodną komunikację biznesową.

Zakres czynności

  • Nawiązywanie współpracy z wytwórcami energii elektrycznej, w szczególności OZE;
  • Utrzymywanie relacji biznesowych z Klientami;
  • Opracowywanie dostosowanych do potrzeb Klientów usług z zakresu handlu produktami energetycznymi;
  • Negocjacje umów handlowych z Klientami biznesowymi;
  • Realizacja strategii i planów sprzedaży produktów energetycznych oferowanych przez Spółkę;
  • Raportowanie wyników sprzedaży zgodnie z regulacjami wewnętrznymi Spółki;
  • Dbałość o utrzymanie wysokich standardów sprzedaży oferowanych przez Spółkę produktów.

Oferujemy

  • Odpowiedzialne i samodzielne stanowisko w dynamicznie rozwijającej się organizacji;
  • Zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę;
  • Atrakcyjny system premiowy oraz pakiet socjalny;
  • Wsparcie w podnoszeniu kwalifikacji zawodowych (kursy, licencje, szkolenia);
  • Wyposażenie w niezbędne narzędzia pracy;
  • Prywatną opiekę medyczną;
  • Przyjazną atmosferę w pracy.

Przewidywany termin zatrudnienia: wrzesień/październik 2017 r.

Kandydaci mogą przesyłać oferty za pomocą przycisku Aplikuj, w terminie do dnia 3 września r.

Prosimy o aplikowanie poprzez przycisk znajdujący się po prawej stronie ogłoszenia.

Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

Utwórz powiadomienie e-mail
Zapisz mnie

Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

Podziel się ze znajomymi