a) Obsługa bieżących spraw organizacyjnych sekretariatu spółdzielni mieszkaniowej, w tym: obsługa urządzeń biurowych, odbieranie telefonów, obsługa poczty elektronicznej, obsługa spotkań i narad oraz interesantów w zakresie udzielania informacji i kierowania do poszczególnych komórek organizacyjnych ŚSM i udzielania wyjaśnień dotyczących organizacji pracy poszczególnych działów ŚSM,
b) rozpatrywanie i rozstrzyganie wnoszonych przez petentów spraw, wniosków i skarg,
c) prowadzenie rejestru faktur, umów z dostawcami robót i usług na rzecz ŚSM oraz rejestru zleceń administracyjnych,
d) prawidłowe prowadzenie dziennika korespondencji wewnętrznej i zewnętrznej,
e) dbanie o prawidłowy przepływ informacji i obieg dokumentów, w tym ścisła współpraca z pracownikiem z tożsamej komórki organizacyjnej,
f) przygotowywanie oraz kompletowanie niezbędnych dokumentów na potrzeby bezpośredniego przełożonego oraz przekazywanie ich wskazanym pracownikom,
g) ścisła współpraca ze wszystkimi działami ŚSM,
h) sporządzanie pism oraz zestawień.
W zamian oferujemy:
Uprzejmie informujemy, iż skontaktujemy się tylko z wybranymi kandydatami
Przedmiotem działalności Spółdzielni jest gospodarowanie zasobami mieszk... Rozwiń
„Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przez Śródmiejską Spółdzielnię Mieszkaniową w upadłości likwidacyjnej, przy Aleja 3 Maja 12, 00-391 Warszawa, zawartych w przesyłanej przeze mnie ofercie pracy dla potrzeb obecnego procesu rekrutacyjnego zgodnie z art. 6 ust. 1 lit a Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony os... Zobacz więcej
Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?
Utwórz powiadomienie e-mailZapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.