#

Specjalista ds. ofertowania / Kosztorysant

Pro-Invest S.A.

Katowice, śląskie

Opis stanowiska pracy

Szukamy osób, które dzięki odpowiedniemu przygotowaniu zawodowemu, kwalifikacjom i zaangażowaniu chcą przyczynić się do rozwoju naszej Firmy. W zamian oferujemy możliwość kształtowania własnej drogi zawodowej, zdobywania doświadczeń i osobistego rozwoju. Wzbogacając i rozwijając zespół naszych pracowników, aktualnie prowadzimy rekrutacje na stanowisko:

SPECJALISTA ds. OFERTOWANIA / KOSZTORYSANT

(branża budowlana- OBIEKTY PRZEMYSŁOWE)

Miejsce pracy: Katowice

Nr. referencyjny: SdsO/2017

 

Opis stanowiska:

  • Kompleksowa wycena robót i materiałów budowlanych przy inwestycjach w generalnym wykonawstwie obiektów kubaturowych,
  • Przygotowanie kosztorysów inwestorskich i ofertowych,
  • Wykonywania i sprawdzanie przedmiarów i obmiarów robót budowlano-montażowych, sieci i instalacji sanitarnych wewnętrznych i zewnętrznych, sieci i instalacji elektrycznych,
  • Opracowywanie budżetu budowy,
  • Pozyskiwanie ofert na materiały budowlane i usługi podwykonawcze (przygotowywanie, wysyłanie zapytań ofertowych i wybór najkorzystniejszej oferty),
  • Negocjowanie cen z podwykonawcami i dostawcami,
  • Tworzenie i prowadzenie baz danych z cenami.

 

Wymagania:

  • Minimum 3-letnie udokumentowane doświadczenie pracy na stanowisku kosztorysanta u generalnego wykonawcy- budownictwo przemysłowe,
  • Znajomość zasad kosztorysowania i obmiarowania,
  • Umiejętność szacowania kosztów budowlanych,
  • Umiejętność czytania i analizy dokumentacji przetargowej i innej np. projektowej,
  • Umiejętność przedmiarowania robót budowlano-montażowych, sieci i instalacji sanitarnych wewnętrznych i zewnętrznych, sieci i instalacji elektrycznych,
  • Umiejętność kosztorysowania i przygotowania dokumentacji przetargowej i nie tylko,
  • Znajomość rynku budowlanego i inwestycyjnego,
  • Wykształcenie min. średnie z zakresu budownictwa (wyższe będzie dodatkowym atutem),
  • Pracowitość, sumienność, samodzielność w wykonywaniu powierzonych zadań,
  • Dobra organizacja pracy;
  • Znajomość programów: Excel, AutoCad i innych programów kosztorysowych,
  • Prawa jazdy kat. B.

 

Oferujemy:

  • Pracę w prężnie rozwijającej się firmie branży budowlanej;
  • Atrakcyjne wynagrodzenie adekwatne do posiadanych umiejętności;
  • Stabilne zatrudnienie na podstawie umowy o pracę;
  • Możliwość rozwoju zawodowy i doskonalenia zawodowego;
  • Niezbędne narzędzia do wykonywania pracy: komputer, telefon;
  • Pracę w młodym, dynamicznym i przyjaznym zespole;

 

Osoby zainteresowane ofertą pracy i spełniające powyższe wymogi stanowiskowe prosimy o przesłanie CV.

Jednocześnie informujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi kandydatami.

W CV prosimy o dopisanie następującej klauzuli:

Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji rekrutacji /zgodnie z Ustawą z dn. 29.08.97.r. o Ochronie Danych Osobowych Dz. Ust. nr 133 poz. 883/

Prezentacja firmy

Firma z branży budowlanej i nieruchomości. Z bardzo dużym doświadc... Rozwiń

Dodatkowe informacje

Ostatnia aktualizacja:
18/12/2017
Wymiar etatu:
Pełny etat
Rodzaj umowy:
Na czas nieokreślony
Liczba wakatów:
1
Min. doświadczenie:
Od 3 do 5 lat
Min. wykształcenie:
Średnie zawodowe
Branża / kategoria:
Praca Budownictwo / Praca na budowie, Praca Finanse, Praca Instalacje / Utrzymanie / Serwis, Praca Inżynieria, Praca Inne

Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

Utwórz powiadomienie e-mail
Zapisz mnie

Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

Podziel się ze znajomymi