Hybrid Energy od ponad 10 lat zajmuje się sprzedażą ubrań części i akcesoriów motocyklowych. Jako pierwsi w Polsce otworzyliśmy specjalistyczny salon z asortymentem przeznaczonym do motocykli enduro/cross. W ciągu ostatnich 4 lat uplasowaliśmy się na pozycji lidera sprzedaży Allegro w kategorii akcesoriów motocyklowych. W 2015 roku nasza firma pastwiła kolejny krok na przód uruchamiając 3 specjalistyczne sklepy internetowe, które osiągają bardzo dynamiczne wzrosty.
Zakres zadań:
- Obsługa sprzedaży internetowej
- Obsługa klienta za pośrednictwem czatu, Facebooka, maila oraz telefonu
- Bieżąca weryfikacja zamówień pod kątem terminowości realizacji, dostępności
towarów, płatności itd.
- Tworzenie ofert handlowych
- Budowanie wizerunku firmy
- Analizowanie i rozwiązywanie problemów z zamówieniami
- Raportowanie wyników
Oczekujemy:
- Prawo kat. A - warunek konieczny
- Min. roczne doświadczenie na podobnym stanowisku
- Znajomości rynku ubrań, akcesoriów i części motocyklowych
- Znajomości technik komunikacyjnych związanych z obsługą telefoniczną
i mailową
- Umiejętności rozwiązywania problemów i zdolność do podejmowania decyzji
- Kreatywności, pomysłowość, samodzielność
- Wysokiej kultury osobistej
Oferujemy:
- zatrudnienie na podstwie umowy o pracę
- atrakcyjny system premiowy
- ciekawą, różnorodną pracę w nowocześnie zarządzanej firmie
- szkolenia sprzedażowe i z zarządzania
- pakiet benefitów pozapłacowych
Bardzo dziękujemy za przesłane aplikacje i informujemy, że skontaktujemy się z wybranymi kandydatami.
Hybrid Energy od ponad 10 lat zajmuje się sprzedażą ubrań części i akc... Rozwiń
Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?
Utwórz powiadomienie e-mailZapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.