Opis stanowiska pracy
Jesteśmy firmą o zasięgu międzynarodowym, która działa od 20 lat w branży odzieżowej, szyjemy dla wymagających kobiet.
Do naszego zespołu poszukujemy pracownika na stanowisko:
Specjalista ds. obsługi zamówień internetowych
Opis stanowiska:
- telefoniczna i mailowa obsługa Klientów w sklepie internetowym,
- przyjmowanie i wprowadzanie zamówień w sklepie internetowym,
- dbałość o prawidłowy obieg dokumentacji zamówień,
- obsługa zwrotów i reklamacji,
- doradztwo i pomoc w wyborze produktów.
Wymagania:
- wykształcenie średnie, wyższe
- dobra organizacja pracy i samodyscyplina, zaangażowanie,
- doświadczenie w telefonicznej obsłudze klienta
- znajomość pakietu Microsoft Office,
- umiejętność wykonywania pracy za pomocą telefonu i poczty e-mailowej,
- dobra dykcja, umiejętność prowadzenia rozmów z potencjalnym Klientem
- miła i otwarta postawa wobec Klientów.
- znajomość języka angielskiego
OFERUJEMY:
- Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę
- Narzędzia pracy do wykonywania zadań
- Atrakcyjne wynagrodzenie adekwatne do osiąganych wyników
- Pracę w ciekawym, rozwojowym środowisku
Jeśli chcesz do nas dołączyć i być częścią naszej firmy, prosimy o przesłanie aplikacji CV wraz z listem motywacyjnym za pomocą opcji "Aplikuj".
Prosimy o dopisanie następującej klauzuli: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2002 r. Nr 101, poz. 926, ze zm.)”
Prezentacja firmy
POTIS&VERSO
Dodatkowe informacje
- Ostatnia aktualizacja:
- 06/07/2017
- Wymiar etatu:
- Pełny etat
- Rodzaj umowy:
- Na czas nieokreślony
- Liczba wakatów:
- 1
- Min. doświadczenie:
- mniej niż 1 rok
- Min. wykształcenie:
- Średnie zawodowe
- Branża / kategoria:
- Praca Obsługa klienta, Praca Call Center / Telemarketing, Praca Administracja biurowa