#

Specjalista ds. obsługi telefonicznej

HR SIGMA

Bielsko-Biała, śląskie

HR SIGMA

Specjalista ds. obsługi telefonicznej

Od: HR SIGMA
Miejsce pracy: Bielsko-Biała

Miejsce pracy: Bielsko-Biała

 

Zadania:

  • kontakt telefoniczny z klientami - umawianie spotkań sprzedażowych,
  • kontakt mailowy z klientami - wysyłanie aktualnych cenników i raportów rynkowych,
  • sporządzanie ofert,
  • raportowanie umówionych spotkań.

Wymagania:

  • komunikatywność, pozytywna energia,
  • znajomość obsługi komputera,
  • odporność na stres,
  • mile widziane doświadczenie w obsłudze call center.

Oferujemy:

  • współprace w ramach umowy o pracę,
  • wynagrodzenie zasadnicze +premia
  • komfortowe warunki pracy,
  • możliwości rozwoju zawodowego,
  • możliwość korzystania z pakietu medycznego.

 

Brzmi dobrze? Aplikuj już dziś!

Wyślij swoje CV przez formularz dostępny w portalu lub na adres mailowy: a.adamus@hrsigma.eu w tytule wpisując nazwę stanowiska! Zgłoszenia bez załączonego pliku CV nie będą przez nas rozpatrywane



Klauzula RODO:

Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 roku o ochronie danych osobowych (Dz. Ustaw z 2018, poz. 1000) oraz zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO).


Prosimy o aplikowanie poprzez przycisk znajdujący się po prawej stronie ogłoszenia.
HR SIGMA

Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

Utwórz powiadomienie e-mail
Zapisz mnie

Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

Podziel się ze znajomymi