Zadania:
- kontakt telefoniczny z kilentami-umawianie spotkań sprzedażowych,
- kontakt mailowyz klientami-wysyłanie aktualnych cenników i raportów rynkowych,
- sporządzanie ofert,
- raportowanie umówionych spotkań,
Wymagania:
- komunikatywność, pozytywna energia,
- znajomość obsługi komputera,
- odporność na stres
- mile widziane doświadczenie w obsłudze call center,
Oferujemy:
- współprace w ramach umowy o pracę,
- wynagrodzenie zasadnicze +premia
- komfortowe warunki pracy,
- możliwości rozwoju zawodowego,
- możliwość korzystania z pakietu medycznego.
Osoby spełniające podane wymagania prosimy o przesłanie swojej aplikacji.
Więcej ogłoszeń na stronie www.hrsigma.pl
Klauzula RODO:
Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 roku o ochronie danych osobowych (Dz. Ustaw z 2018, poz. 1000) oraz zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO).