#

Specjalista ds. Obsługi Sklepu Internetowego

ATERIMA HR

Tychy, śląskie

ATERIMA HR

Specjalista ds. Obsługi Sklepu Internetowego

ATERIMA HR Tychy, ATERIMA HR Umowa o pracę
Do twoich obowiązków należeć będzie:
  • pobieranie i przygotowanie plików dla zamieszczania asortymentu w sklepie internetowym
  • zarządzanie panelem administracyjnym w PrestaShop
  • poszukiwanie nowych możliwości rozwoju sklepu
  • tworzenie aukcji/ofert na platformach zakupowych
  • planowanie, wdrażanie i nadzorowanie kampanii Google Ads

Zgłoś się do nas, jeśli:
  • masz doświadczenie w prowadzeniu panelu administracyjnego sklepu internetowego (warunek konieczny)
  • interesujesz się zagadnieniami e-commerce i chcesz się rozwijać w tym kierunku
  • posiadasz doświadczenie w tworzeniu nowych aukcji sprzedażowych na platformach zakupowych
  • znasz narzędzia i rozwiązania wspierające analitykę i sprzedaż w kanałach e-commerce (mile widziane)
  • potrafisz zaplanować, wdrożyć i nadzorować kampanie Google Ads
  • posiadasz wykształcenie minimum średnie
  • potrafisz dobrze organizować swoją pracę
  • jesteś osobą samodzielną, która nie boi się podejmować decyzji oraz szukać nowych rozwiązań
  • swobodnie posługujesz się pakietem MS Office

Wybranym kandydatom zaoferujemy:
  • zatrudnienie w ramach umowy o pracę
  • pracę w ramach pełnego etatu (8 godzin dziennie)
  • możliwość elastycznych godzin pracy lub częściowego home office (do ustalenia z pracodawcą)

Zainteresowany?
Kliknij zielony przycisk i aplikuj teraz!
ATERIMA HR

Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

Utwórz powiadomienie e-mail
Zapisz mnie

Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

Podziel się ze znajomymi