Specjalista ds. Obsługi Pacjenta
Warszawa Specjalista ds. Obsługi Pacjenta
Warszawa
NR REF.: 1094307
Dla jednego z naszych Klientów – firmy z branży Medical Devices – poszukujemy osoby na stanowisko:
Specjalisty ds. Obsługi Pacjenta(Consumer Care Specialist)
Do obowiązków zatrudnionej osoby będzie należała telefoniczna obsługa pacjentóww zakresie proponowanych produktów firmy (zarówno połączenia wychodzące, jak i przychodzące), zbieranie informacji zwrotnych w przypadku korzystania z produktów medycznych firmy, badanie potrzeb chorych oraz proponowanie konkretnych rozwiązań i sprzedaż.
Poszukujemy kandydatów po lub w trakcie studiów z zakresu dietetyki/fizjoterapii/pielęgniarstwa/innych kierunkach około-medycznych, mających wiedzę z dziedziny anatomii, chętnych do telefonicznego budowania relacji z pacjentami, którzy z przyjemnością będą pomagać dzwoniącym pacjentom, zapewniając kompetentną informację i opiekę.
Osoba zatrudniona powinna posiadać wysoko rozwinięte umiejętności komunikacyjnei swobodę w prowadzeniu rozmów telefonicznych (poprawna dykcja, miły głos). Kandydaci powinni cechować się empatią, życzliwością,a także samodzielnością i umiejętnością rozwiązywania problemów.
Mile widziane pierwsze doświadczenia zawodowe zdobyte na praktykach/stażach w szpitalach/przychodniach/gabinetach fizjoterapeutycznych.
Nasz Klient oferuje zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę na pełen etat, w firmie o wysokich standardach obsługi klienta, atrakcyjne na początek kariery zawodowej wynagrodzenie(podstawa + bonus od sprzedaży) oraz opiekę medyczną w rozszerzonym zakresie, a także możliwości rozwoju w strukturach firmy.
Lokalizacja: okolice Dworca Gdańskiego.
Warszawa
NR REF.: 1094307
Dla jednego z naszych Klientów – firmy z branży Medical Devices – poszukujemy osoby na stanowisko:
Specjalisty ds. Obsługi Pacjenta(Consumer Care Specialist)
Do obowiązków zatrudnionej osoby będzie należała telefoniczna obsługa pacjentóww zakresie proponowanych produktów firmy (zarówno połączenia wychodzące, jak i przychodzące), zbieranie informacji zwrotnych w przypadku korzystania z produktów medycznych firmy, badanie potrzeb chorych oraz proponowanie konkretnych rozwiązań i sprzedaż.
Poszukujemy kandydatów po lub w trakcie studiów z zakresu dietetyki/fizjoterapii/pielęgniarstwa/innych kierunkach około-medycznych, mających wiedzę z dziedziny anatomii, chętnych do telefonicznego budowania relacji z pacjentami, którzy z przyjemnością będą pomagać dzwoniącym pacjentom, zapewniając kompetentną informację i opiekę.
Osoba zatrudniona powinna posiadać wysoko rozwinięte umiejętności komunikacyjnei swobodę w prowadzeniu rozmów telefonicznych (poprawna dykcja, miły głos). Kandydaci powinni cechować się empatią, życzliwością,a także samodzielnością i umiejętnością rozwiązywania problemów.
Mile widziane pierwsze doświadczenia zawodowe zdobyte na praktykach/stażach w szpitalach/przychodniach/gabinetach fizjoterapeutycznych.
Nasz Klient oferuje zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę na pełen etat, w firmie o wysokich standardach obsługi klienta, atrakcyjne na początek kariery zawodowej wynagrodzenie(podstawa + bonus od sprzedaży) oraz opiekę medyczną w rozszerzonym zakresie, a także możliwości rozwoju w strukturach firmy.
Lokalizacja: okolice Dworca Gdańskiego.
Prosimy o aplikowanie poprzez przycisk znajdujący się po prawej stronie ogłoszenia.