W Grafton Recruitment skupiamy się nie tylko na fachowych umiejętnościach, ale również na indywidualnych cechach osobowościowych, stylu pracy i celach zawodowych każdego kandydata. Dzięki temu możemy dopasować najlepszą ofertę pracy, która sprosta oczekiwaniom i potrzebom naszych kandydatów.
Współpracujemy z tysiącami firm w Polsce, działającymi w różnych branżach, co daje naszym kandydatom dostęp do szerokiej gamy ofert pracy i możliwości rozwoju kariery. Nasza obecność na terenie całej Polski, w tym w Warszawie, Poznaniu, Wrocławiu, Krakowie, Katowicach i Łodzi, oraz prowadzenie projektów w Trójmieście, pozwala nam na skuteczne i sprawne działanie na rzecz naszych kandydatów i klientów. Certyfikat Great Place To Work® to dowód, że jest nam w naszej firmie dobrze, że w tym miejscu stawiamy na komunikację, rozwój, wellbeing. To miejsce, w które chcemy się angażować dlatego kariera naszych kandydatów jest w dobrych rękach.
Dowiedz się więcej na www.grafton.pl
Specjalista ds. obsługi klienta
Miejsce pracy: WrocławNaszym Klientem jest międzynarodowe centrum biznesowe ulokowane we Wrocławiu, które ściśle współpracuje z klientami zagranicznymi z Francji i Niemiec. W związku z ciągłym rozwojem organizacji poszukujemy ambitnych osób gotowych do codziennej pracy z językami obcymi.
Zakres obowiązków:
- codzienna praca z wykorzystaniem języka francuskiego,
- analiza dokumentów oraz poszukiwanie nowych rozwiązań w obrębie pracy z klientami,
- prowadzenie korespondencji oraz utrzymanie komunikacji z klientami (kontakt mailowy oraz telefoniczny),
- sporządzanie raportów i rejestracja informacji w bazie danych.
Wymagania:
- bardzo dobra znajomość jęzka francuskiego lub niemieckiego (min. poziom B2+/C1),
- komunikatywna znajomośc języka angielskiego (min. poziom B1+),
- doświadczenie zawodowe na podobnym stanowisku będzie atutem
- umiejętność pracy w zespole,
- komunikatywność, nastawienie na klienta,
- dyspozycyjność do pracy pełnoetatowej.
Korzyści:
- możliwość rozpoczęcia/rozwoju kariery zawodowej w międzynarodowym środowisku w firmie o bardzo bardzo dobrej opinii,
- wewnętrzne i zewnętrzne szkolenia
- benefity pozapłacowe,
- biuro ulokowane w centrum miasta,
- przyjazna atmosfera pracy.