Specjalista ds. Obsługi Klienta
Wrocław Specjalista ds. Obsługi Klienta
Wrocław
NR REF.: 1105470
Dla naszego klienta, czołowego lidera w zakresie technologii medycznej, który zajmuje się produkcją wysokiej klasy sprzętu medycznego, ale i wspiera odkrycia medyczne, diagnostykę oraz opiekę zdrowotną poszukujemy osoby na stanowisko Specjalisty ds. Obsługi Klienta z Językiem Francuskim.
Osoba na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za telefoniczną oraz elektroniczną obsługę klientów zewnętrznych w zakresie technicznego wsparcia pomp medycznych. Pracując w teamie pod okiem doświadczonego team leadera poznasz tajniki pracy z klientem, nauczysz się podstaw księgowania faktur pracując na trzech najbardziej rozpowszechnionych systemach operacyjnych, wykorzystasz znajomość języków obcych raportując wyniki swoich działań do managera.
Osoba pracująca na tym stanowisku powinna być komunikatywna, nie bojąca się kontaktu z klientem, lubiąca pracę z ludźmi. Mile widziane doświadczenie w obsłudze klienta. Wymagana jest znajomość języka francuskiego na poziomie B2/C1.
Oferujemy zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę tymczasową, pakiet benefitów, możliwość zdobycia pierwszego doświadczenia zawodowego w renomowanej firmie będącej liderem na rynku zlokalizowanej w centrum miasta, opiekę medyczną, dopłatę do Karty Multisport i atrakcyjne wynagrodzenie.
Co powinieneś zrobić?
Jeśli ta oferta jest idealna dla Ciebie, kliknij ‘Aplikuj’ i prześlij nam swoje aktualne cv.
Jeśli ta oferta nie jest dopasowana do Twoich oczekiwań, a poszukujesz obecnie pracy, skontaktuj się z nami.
Wrocław
NR REF.: 1105470
Dla naszego klienta, czołowego lidera w zakresie technologii medycznej, który zajmuje się produkcją wysokiej klasy sprzętu medycznego, ale i wspiera odkrycia medyczne, diagnostykę oraz opiekę zdrowotną poszukujemy osoby na stanowisko Specjalisty ds. Obsługi Klienta z Językiem Francuskim.
Osoba na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za telefoniczną oraz elektroniczną obsługę klientów zewnętrznych w zakresie technicznego wsparcia pomp medycznych. Pracując w teamie pod okiem doświadczonego team leadera poznasz tajniki pracy z klientem, nauczysz się podstaw księgowania faktur pracując na trzech najbardziej rozpowszechnionych systemach operacyjnych, wykorzystasz znajomość języków obcych raportując wyniki swoich działań do managera.
Osoba pracująca na tym stanowisku powinna być komunikatywna, nie bojąca się kontaktu z klientem, lubiąca pracę z ludźmi. Mile widziane doświadczenie w obsłudze klienta. Wymagana jest znajomość języka francuskiego na poziomie B2/C1.
Oferujemy zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę tymczasową, pakiet benefitów, możliwość zdobycia pierwszego doświadczenia zawodowego w renomowanej firmie będącej liderem na rynku zlokalizowanej w centrum miasta, opiekę medyczną, dopłatę do Karty Multisport i atrakcyjne wynagrodzenie.
Co powinieneś zrobić?
Jeśli ta oferta jest idealna dla Ciebie, kliknij ‘Aplikuj’ i prześlij nam swoje aktualne cv.
Jeśli ta oferta nie jest dopasowana do Twoich oczekiwań, a poszukujesz obecnie pracy, skontaktuj się z nami.
Prosimy o aplikowanie poprzez przycisk znajdujący się po prawej stronie ogłoszenia.