Specjalista ds. obsługi klienta
Miejsce pracy: WrocławNasz klient międzynarodowa firma produkcyjno-handlowa z zakresu implantów ortopedycznych poszukuje:
Specjalista ds. Obsługi Klienta
Zadania:
• Współpraca z Klientami firmy
• Koordynacja procesu realizacji zamówień od Ado Z
• Obsługa kontraktów
• Rozwiazywanie problemów zgłaszanych przez Klientów oraz obsługa reklamacji
• Ścisłą współpraca z Działem Sprzedaży oraz Działem logistyki
• Przygotowywanie raportów na potrzeby działu
Wymagania:
• Doświadczenie na podobnym stanowisku co najmniej 1 rok
• Wykształcenie wyższe
• Obsługa komputera
• Znajomość j. angielskiego w stopniu dobrym; znajomość j. niemieckiego mile widziana
• Doświadczenie w obsłudze Klienta lub HelpDesk , Call Center itp.
• Znajomość programu SAP – mile widziana
• Umiejętność pracy w zespole, komunikatywność, umiejętności interpersonalne