Dziękujemy za korzystanie z infoPraca. Data wydruku 18/08/2018.

Specjalista ds. obsługi klienta

Wrocław, dolnośląskie

SPRING PROFESSIONAL

Opis stanowiska pracy

Nasz klient międzynarodowa firma produkcyjno-handlowa z zakresu implantów ortopedycznych poszukuje:

 

Specjalista ds. Obsługi Klienta

Zadania:

 

• Współpraca z Klientami firmy

• Koordynacja procesu realizacji zamówień od Ado Z

• Obsługa kontraktów

• Rozwiazywanie problemów zgłaszanych przez Klientów oraz obsługa reklamacji

• Ścisłą współpraca z Działem Sprzedaży oraz Działem logistyki

• Przygotowywanie raportów na potrzeby działu

 

 

 

Wymagania

Wymagania:

 

• Doświadczenie na podobnym stanowisku co najmniej 1 rok

• Wykształcenie wyższe

• Obsługa komputera

• Znajomość j. angielskiego w stopniu dobrym; znajomość j. niemieckiego mile widziana

• Doświadczenie w obsłudze Klienta lub HelpDesk , Call Center itp.

• Znajomość programu SAP – mile widziana

• Umiejętność pracy w zespole, komunikatywność, umiejętności interpersonalne

 

 

Prezentacja firmy

Spring Professional to lider profesjonalnych rekrutacji. Specjalizujemy się w... procesach związanych z doborem specjalistów, kierowników oraz kadry menedżerskiej średniego i wyższego szczebla w obszarach Engineering, Finance, Sales & Marketing, Property & Construction, Supply Chain & Logistics, Lifescience, Legal i IT. Jesteśmy częścią grupy Adecco – wiodącego w świecie dostawcy rozwiązań HR, działającego w ponad 60 krajach i zatrudniającego ponad 31 tysięcy pracowników. Obecność Spring w największych miastach świata zapewnia naszym klientom szeroki zasięg krajowy i międzynarodowy. Działamy w 16 krajach, zatrudniamy ponad 723 konsultantów i stale się rozwijamy.   Rozwiń

Informacje dodatkowe

Ostatnia aktualizacja:
24/01/2018
Wymiar etatu:
Pełny etat
Rodzaj umowy:
Na czas nieokreślony
Liczba wakatów:
1
Min. doświadczenie:
Mniej niż 1 rok
Min. wykształcenie:
Wyższe magisterskie
Branża / kategoria:
Praca Obsługa klienta
do góry