Subskrypcja powiadomień powiodła się. Będziesz jednym z pierwszych, którzy dowiedzą się o podobnych zleceniach. Zawsze możesz zmienić wyrażone uprawnienia w ustawieniach przeglądarki.
Jesteśmy wiodącym producentem palników i systemów grzewczych o najwyższej jakości. Nasze produkty adresowane są zarówno do odbiorców indywidualnych jak i do energetyki zawodowej. Jesteśmy obecni w Polsce od ponad 40 lat.
Obecnie poszukujemy osoby na stanowisko:
Specjalista ds. obsługi klienta
Miejsce pracy: Warszawa
Poszukujemy do biura w WarszawieSpecjalisty ds. obsługi klienta
Do zadań pracownika będzie należało: realizacja i rozliczanie zamówień na towary i usługi; generowanie i przetwarzanie zamówień w systemie SAP; nadzorowanie terminowości dostaw oraz poprawności realizacji zamówień; monitorowanie dostępności produktów; odpowiadanie na zapytania klientów; obsługa reklamacji; obsługa procesu fakturowania; współpraca z innymi działami firmy.
Oczekujemy:
wykształcenia minimum średniego,
minimum dwuletniego doświadczenia na podobnym stanowisku w obszarze obsługi klienta i realizacji zamówień,
znajomości dokumentacji handlowej polskiej i zagranicznej w zakresie sprzedaży oraz gospodarki magazynowej,
umiejętności obsługi systemu SAP oraz programów Office
znajomości języka niemieckiego w stopniu umożliwiającym kontakt telefoniczny oraz mailowy,
umiejętności interpersonalnych, samodzielności w organizacji pracy, staranności i rzetelności.
Oferujemy:
atrakcyjną pracę w stabilnym, międzynarodowym przedsiębiorstwie o ustalonej renomie,
pełne wsparcie zawodowe przez zgrany zespół,
zatrudnienie na umowę o pracę na czas nieokreślony po okresie próbnym.
Prosimy o aplikowanie poprzez przycisk "Aplikuj".
Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?