W Grafton Recruitment skupiamy się nie tylko na fachowych umiejętnościach, ale również na indywidualnych cechach osobowościowych, stylu pracy i celach zawodowych każdego kandydata. Dzięki temu możemy dopasować najlepszą ofertę pracy, która sprosta oczekiwaniom i potrzebom naszych kandydatów.
Współpracujemy z tysiącami firm w Polsce, działającymi w różnych branżach, co daje naszym kandydatom dostęp do szerokiej gamy ofert pracy i możliwości rozwoju kariery. Nasza obecność na terenie całej Polski, w tym w Warszawie, Poznaniu, Wrocławiu, Krakowie, Katowicach i Łodzi, oraz prowadzenie projektów w Trójmieście, pozwala nam na skuteczne i sprawne działanie na rzecz naszych kandydatów i klientów. Certyfikat Great Place To Work® to dowód, że jest nam w naszej firmie dobrze, że w tym miejscu stawiamy na komunikację, rozwój, wellbeing. To miejsce, w które chcemy się angażować dlatego kariera naszych kandydatów jest w dobrych rękach.
Dowiedz się więcej na www.grafton.pl
Specjalista ds. Obsługi Klienta
Miejsce pracy: WarszawaDla jednego z naszych klientów – niemieckiego producenta sprzętu AGD klasy premium, poszukujemy pracownika na stanowisko: Specjalista ds. Obsługi Klienta.
Zakres obowiązków:
- Przyjmowanie telefonicznych zgłoszeń, zapytań, reklamacji od klientów oraz dokumentowanie tych zdarzeń w systemie CRM;
- Umawianie i rejestracja terminów wizyt serwisowych;
- Prowadzenie harmonogramu prac techników;
- Koordynacja procesu instalacji/ lub uruchamiania urządzeń zgodnie z procedurą;
- Weryfikacja wykonania przez techników zleconych im działań;
- Prowadzenie bazy klientów w systemie CRM;
- Proaktywna sprzedaż produktów serwisowych np. przedłużona gwarancja;
- Dodatkowe projekty i zadania zlecone przez przełożonego.
Wymagania:
- Doświadczenie w obsłudze klienta min. 1 rok;
- Komunikatywna znajomość języka angielskiego: min. poziom B2;
- Znajomość pakietu MS Office;
- Umiejętności organizacyjne, planowania, ustalania priorytetów;
- Odporność na stres i asertywność;
- Orientacja na jakość obsługi i na potrzeby klienta.
Korzyści:
- Zatrudnienie na podstawie umowy o pracę;
- Atrakcyjne wynagrodzenie oraz premię roczną;
- Benefity pozapłacowe: opieka medyczna, lekcję języka angielskiego, rabat pracowniczy na produkty;
- Praca w przyjaznym i profesjonalnym środowisku;
- Możliwość pracy w systemie hybrydowym (po okresie wdrożenia);
- Elastyczny czas pracy start pomiędzy 8 a 10, praca od poniedziałku do piątku;
- Miejsce pracy: Warszawa, Mokotów.