Blachotrapez na przestrzeni 50 lat działalności przeszedł drogę od prywatnego przedsiębiorstwa do międzynarodowej korporacji. Zatrudniajmy obecnie ponad 1000 pracowników. Łączymy nasze bogate doświadczenie i precyzję z ogromną pasją i chęcią ciągłego rozwoju, dzięki temu możemy wyznaczać nowe standardy w branży.
W naszym zespole cenimy ludzi, pobudzamy ich do otwartości oraz doceniamy kreatywność.
W związku z dynamicznym rozwojem firmy poszukujemy kandydatów do pracy na stanowisku:
Specjalista ds. Obsługi Klienta
Miejsce pracy: WarszawaNa tym stanowisku osoba odpowiedzialna będzie za:
- Odbieranie połączeń telefonicznych od Klientów
- Rejestrowanie i procesowanie spraw Klientów w systemie CRM;
- Bieżąca analiza danych zawartych w zgłoszeniach;
- Aktywny udział w kreowaniu oferty produktowej oraz projektach związanych z obsługą Klienta;
- Udzielanie wsparcia technicznego;
- Aktywne pośredniczenie w wymianie informacji pomiędzy liniami wsparcia, monitoro-wanie SLA a w przypadku jego przekroczenia eskalowanie do odpowiednich osób;
Wymagania:
- Profesjonalne podejście do pracy, nastawienie na FCR (first contact resolution);
- Minimum roczne doświadczenie w pracy związanej z telefoniczna obsługą użytkownika (Service Desk, Help Desk, Call Center);
- Praktyczna Znajomość systemów CC (mile widziana);
Umiejętności:
- Umiejętność prowadzenia rozmów telefonicznych, udzielania porad i diagnozowania
- problemów;
- Umiejętność pracy samodzielnej i w zespole
- Umiejętność pracy pod wpływem stresu i presji czasu
- Samodzielność i odpowiedzialność za powierzone zadania
- Umiejętność budowania długotrwałych relacji
- Znajomość MS Office i łatwość w poruszaniu się w aplikacjach mobilnych
Oferujemy:
- Prace od poniedziałku do piątku w godzinach 9:00-17:00 (wolne weekendy)
- Nowoczesne biuro i super lokalizację (OOP)
- Umowa o pracę
- Atrakcyjne wynagrodzenie
- Wdrożenie i pełne wsparcie firmy
- Poznanie branży odnawialnych źródeł energii