Dziękujemy za korzystanie z infoPraca.pl. Data wydruku 12/12/2019.

Specjalista ds. Obsługi Klienta

Warszawa, mazowieckie

Adecco Poland Sp. z o.o.

Opis stanowiska pracy

Za co będziesz odpowiedzialny: 

  • obsługę zapytań dotyczących zamówionych dostaw, 
  • przyjmowanie i obsługa zgłoszonych problemów, sugestii,
  • przyjmowanie i rozpatrywanie reklamacji,
  • bieżącą obsługę zamówień klientów (generowanie kodów rabatowych, aktualizacja zamówień, wycofywanie/dodawanie produktów do zamówienia).

Nasze oczekiwania: 

  • doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku (mile widziana obsługa klienta online),
  • biegła znajomość pakietu Office,
  • gotowość do pracy zmianowej,
  • angielski w stopniu komunikatywnym. 

Oferujemy: 

  • umowę o pracę bezpośrednio z klientem,
  • atrakcyjne wynagrodzenie i zniżki na usługi firmy,
  • możliwość pracy w dynamicznym środowisku, 
  • pracę w energicznym zespole,
  • wyjazdy integracyjne i zespołowe rozgrywki w tenisa stołowego!


Numer referencyjny: SOK/11/2019/wa2/am

Prezentacja firmy

Adecco Poland Sp. z o.o. należy do międzynarodowej korporacji Adecco S.A. - światowego... lidera wśród firm doradztwa personalnego, który posiada 5600 placówek w 60 krajach. W Polsce działamy od 1994 roku. Swoją wiedzą i doświadczeniem służymy w ponad 30 lokalizacjach na terenie kraju. W 2013 roku pracę dzięki Adecco Poland znalazło ponad 26 000 osób. Adecco Poland Sp. z o.o. jest Agencją Zatrudnienia nr 364.   Rozwiń

Informacje dodatkowe

Ostatnia aktualizacja:
24/11/2019
Wymiar etatu:
Pełny etat
Rodzaj umowy:
Na czas nieokreślony
Liczba wakatów:
1
Min. doświadczenie:
Mniej niż 1 rok
Min. wykształcenie:
Wyższe licencjackie
Branża / kategoria:
Praca Call Center / Telemarketing , Praca Obsługa klienta , Praca Praca dla studenta
do góry