Dziękujemy za korzystanie z infoPraca.pl. Data wydruku 22/03/2019.

Specjalista ds. Obsługi Klienta

Warszawa, mazowieckie

Adecco Poland Sp. z o.o.

Opis stanowiska pracy

Oferujemy:

  • Zatrudnienie w oparciu o umowę o prace bądź umowę zlecenie - wybór należy do Ciebie
  • Elastyczny grafik - praca 3 lub 2 zmianowa w zależności w którym zespole będziesz pracował
  • Atrakcyjne benefity: opieka medyczna, karta sportowa
  • System premiowy
  • Dodatek językowy - jeśli znasz więcej niż jeden język obcy na poziomie B1 możesz liczyć na dodatkowe pieniądze
  • System poleceń - poleć swoją koleżankę lub kolegę do pracy, a jeśli zostanie z nami na dłużej niż 3 miesiące, to dostaniesz bonus pieniężny
  • Praca w zgranym zespole, pełnym zaangażowanych ludzi

Wymagania:

  • Komunikatywność
  • Pro-klienckie nastawienie
  • Chęć pomocy
  • Odporność na stres
  • Angielski na komunikatywnym poziomie

Zakres obowiązków:

  • Telefoniczna obsługa klienta
  • Współpraca z innymi filiami firmy oraz usługodawcami
  • Pomoc klientom w Polsce jak i za granicą


Numer referencyjny: MS/02/EA/WA1

Prezentacja firmy

Adecco Poland Sp. z o.o. należy do międzynarodowej korporacji Adecco S.A. - światowego... lidera wśród firm doradztwa personalnego, który posiada 5600 placówek w 60 krajach. W Polsce działamy od 1994 roku. Swoją wiedzą i doświadczeniem służymy w ponad 30 lokalizacjach na terenie kraju. W 2013 roku pracę dzięki Adecco Poland znalazło ponad 26 000 osób. Adecco Poland Sp. z o.o. jest Agencją Zatrudnienia nr 364.   Rozwiń

Informacje dodatkowe

Ostatnia aktualizacja:
27/02/2019
Wymiar etatu:
Pełny etat
Rodzaj umowy:
Na czas nieokreślony
Liczba wakatów:
1
Min. doświadczenie:
Bez doświadczenia
Min. wykształcenie:
Wyższe licencjackie
Branża / kategoria:
Praca Ubezpieczenia
do góry