Subskrypcja powiadomień powiodła się. Będziesz jednym z pierwszych, którzy dowiedzą się o podobnych zleceniach. Zawsze możesz zmienić wyrażone uprawnienia w ustawieniach przeglądarki.
Adecco Poland Sp. z o.o. należy do międzynarodowej korporacji The Adecco Group - światowego lidera wśród firm doradztwa personalnego, który posiada 5100 placówek w ponad 60 krajach. W Polsce działamy od 1994 roku. Swoją wiedzą i doświadczeniem służymy w ponad 50 lokalizacjach na terenie kraju. W 2018 roku pracę dzięki Adecco Poland znalazło blisko 52 000 osób. Adecco Poland Sp. z o.o. jest Agencją Zatrudnienia nr 364.
Aktualnie dla naszego Klienta poszukujemy:
Specjalista ds. Obsługi Klienta
Miejsce pracy: Warszawa
Do Twoich zadań będzie należało:
Telefoniczna obsługa zgłoszeń dotyczących awarii urządzeń
Bieżące wsparcie Klienta kontaktującego się z Centrum Zgłoszeniowym
Kontakt telefoniczny z działem serwisu
Co otrzymasz w zamian?
Umowę o pracę - zależy nam na nawiązaniu długofalowej współpracy
Pracę na pełen etat w systemie zmianowym - od 7 do 15.00 , od 11.00 do 19.00, od 19.00 do 7.00
Wynagrodzenie: 2900 zł brutto + premie (do 25% podstawy)
Benefity pozapłacowe
Lokalizację: Mokotów
Jesteś idealnym kandydatem jeśli:
Masz doświadczenie w telefonicznej obsłudze klienta
Jesteś osobą odpowiedzialną, empatyczną i angażującą się w wykonywane obowiązki
Nie masz trudności z obsługą komputera
Numer referencyjny: CCZ/WA2/02/2018
Prosimy o aplikowanie poprzez przycisk znajdujący się po prawej stronie ogłoszenia.
Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?